Gå til innhold

Dere som har 2 tette og ammer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en til om ett par uker, og jeg ammer enda minstemann på 11 mnd. Har prøvd å avvenne han en stund nå, uten hell. Er det da dumt av meg å amme begge to bare for en periode?

 

Anonym poster: ed457076f7de3e374b49abde302ab4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første råmelka burde være forbeholdt den nyfødte. Når melka blir hvit, kan du jo amme begge..

Skrevet

Ikke noe problem å amme begge, bare pass på at baby får spise seg mett først, og ettåringen har andreprioritet. Og råmelka er til baby selvfølgelig:-)

 

Mulig melka får en annen smak når den tilpasses den nyfødte, og at ettåringen avvenner seg selv. Hvis ikke ville jeg bare ammet begge:-)

 

Anonym poster: a17daccdf4a105570f8206a8f31237da

Skrevet

Okei, da gidder jeg ikke stresse med avvenninga enda :)

 

Anonym poster: ed457076f7de3e374b49abde302ab4af

Skrevet

Tandemamming heter det, google det så ser du at det er mange som driver med det :)

 

Det er helt greit, bare gjør som de andre her sier og la babyen spise seg mett først også lar du 1-åringen få litt til slutt.

 

Jeg kjenner forresten ei som prøvde, men melken forandrer seg betraktelig etter fødselen, blir tykkere og fetere på en måte så eldste barnet ville ikke ha lenger...

 

Anonym poster: 36af23a6fdba50302e2cd36134353b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...