bIomstre Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hater snuppete ulltrøyer. Og de har en tendens til å krympe... Nå har jeg funnet min perfekte! http://nostebarn.no/produkt/Ull-okologiske-Sportsklaer-Sportstoy-Ullklaer-Ullundertoy/Lang-singlet-i-ull-silke/ Gooood og varm på magen
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Skulle hatt den med lange armer
frk Nilsen Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg tåler dessverre ikke ull, men kroppen min har sørget selv for å holde varmen, med en stor, rund og myk traktorring rundt magen.... Ull hadde nok egentlig vært bedre, men jeg fryser iallefall ikke med den traktorringen da Fint julegavetips til frossenpinnene i familien da
bIomstre Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Ha, ha, som hodefoting så har jeg jo ikke mage en gang jeg... Aldri mer kald på rumpa da
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Den så jo ut som den dekker til knes? Sånt liker vi. Jeg har forresten en sånn Nøstebarn-ullnattkjole med lange ermer og den er det beste plagget i hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå