Gå til innhold

Hvor lenge varer rier helt i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig mye murringer og kynnere nå.ca 15 min mellom hver og det tar ganske kraftig.men vet ikke om det bare er lurerier eller noe ordentlig på gang..holdt på i ca 3 timer nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang varte de 15-20 sekunder i begynnelsen, med ca 40 min mellomrom. Etter 6-7 timer varte de 60-90 sekunder og kom hvert 5-15 min. Men når jeg var i aktiv fødsel (30 timer senere..) kom de ca hvert 3 min og varte 55 sekunder.

Andre gang kom de i starten hvert 10 min ca og varte 20 sekunder. Så ble det raskt 3 min mellom og varte 40 sekunder. På slutten (den siste timen) var det 2-3 min mellom og varte 55 sekunder,

Tror dette er veldig forskjellig. Er du nærme eller over termindato?

Skrevet

1 uke og 2 dager igjen til termin..

Skrevet

Hadde regelmessige kynnere med seks minutter mellom hele dagen før riene startet på kvelden. De kom da med to-tre minutters mellomrom fra første rie og varte ca ett minutt. Dette fortsatte i ca ni timer før babyen ble tatt med hastesnitt. Men dette er nok veldig individuelt. Hvis du er i tvil, ring føden :-)

Skrevet

Da ville jeg tenkt det var modningstegn, og ikke stresset. Ventetida kan bli uendelig lang... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...