Gå til innhold

Jeg er også syk,faen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tett i nesa. Tett fra ytterst i neseborene til langt ned i halsen. De første svelgene med vann ble ikke oppfattet en gang fordi jeg har brukt halve natten som en fisk på land,gispende etter luft. Jeg har brukt en halv pakke med first price lommetørkler siden i går. (18stk for ca 6kr,et kupp)Otrivinen funker ikke,selv om jeg har gitt den x anntall forsøk i løpeyt av natta. Jeg sprayer inn, den renner rett ut.

Men, det værste av alt er søvnen. Sover aldri godt nok til at man kommer inn i den gode dype søvnen, ligger her i en slags febersøvn og har drømt igjen og igjen om denne voksne mannen, han ble trillet rundt av sin søster. Sittende i lilles Emmaljunga citycross. Klar for at jeg skulle skinne huet hans. Måtte jp ha kort hår såklart, før han skulle i klatreveggen. Fy faen, jeg er syk i hue. Ligger nå her i senga med angst og knasker mandariner. Skal holde meg våken litt, så samboer i allefall får en halvtimes søvn uten at treskeverket meg ,lager ulyder ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, møkkanatt forstår jeg... Men det var da en usedvanlig syk drøm, faktisk, torde du noensinne å legge deg igjen? God bedring!

Skrevet

Drøm eller feberfantasier?

Ta to stive med cognac og en varm dusj og så rett i seng igjen. God bedring.

Skrevet

Spray otrivinen og legg deg på rygg med en gang helst uten hodepute. Da virker den som regel der den skal og du kan drømme søtt. Uansett, god bedring!

Skrevet

Jepp, støtter tante grusom. Legg deg med hodet bakover og nesa "opp" så ingenting renner ut. Da jobber otrivinen seg innover, sakte men sikkert.

God bedring!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Huff, håper feberfantasiene har roet seg, eller i det minste blitt koseligere. Hva skjedde med morsomme rosa elefanter som danser på veggene da?!

God bedring til deg :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Har sovet noen timer nå, Hahaha uten den syke drømmen heldigvis. Fortsatt potte tett, men skal Google og teste ut alle remedier;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...