Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 http://www.heidi-reborn-nursery.com/ Anonym poster: adfb5f480d50b997639debdb276237d0
Gjest Malore Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Hu var ikke noe flink.. Er faktisk noen som lager skikkelig bra sånne dukker... Men uansett creapy ja:/
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 hjelp Anonym poster: 06ef91c4793eccbc34fa10c4175a62ee
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Dæven! Tenk å finne en sånn dukke i barnesenga en kveld... Mannen min er troende til å "utsette" meg for det ;-) Anonym poster: e1442c938087e2112abccd6f1c9643cb
Gjest Gullguttene Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Hvem kjøper slike dukker, og hva bruker man de til?
Lille♥mitt Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Hjelpes... Mange av de ser skikkelig døde ut. Dette var jammen ikke bra
Gjest Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Hvem kjøper slike dukker, og hva bruker man de til? Er vel til gamle verpesjuke damer da? Eller som er ferdige med barn og som gjerne vil ha flere? Ikke vet jeg...
Gjest Ziva Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Den som heter Ella ga meg noen dårlige vibber i forhold til Oprah show i dag. Synes øynene på disse dukkene var helt forferdelige.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Hva var det på oprah i dag a? Anonym poster: adfb5f480d50b997639debdb276237d0
Gjest Ziva Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Hva var det på oprah i dag a? Anonym poster: adfb5f480d50b997639debdb276237d0 Misbruk av barn.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Det heter for øvrig "creepy". Ingen A. Anonym poster: 01959a1c03aca5c1f30644c556f32ad9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Det heter for øvrig "creepy". Ingen A. Anonym poster: 01959a1c03aca5c1f30644c556f32ad9 Du er creepy ... Anonym poster: f29275fd69c4ef671ecdc511d15e5dae
BikkjeBisk Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte?
marsve Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte? Jepp. Og menn har realdolls. Som de spiser middag med, kjøper pene klær og smykker til og knuller vettet av. Deilig! Leste en artikkel om en som tok med dokkedama si ut på butikken og hadde hu med på restaurant og greier.. ikke bra!
BikkjeBisk Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte? Jepp. Og menn har realdolls. Som de spiser middag med, kjøper pene klær og smykker til og knuller vettet av. Deilig! Leste en artikkel om en som tok med dokkedama si ut på butikken og hadde hu med på restaurant og greier.. ikke bra! Har hørt om de også. Det er så utrolig rart.. Forstår det bare ikke, men det er vell kanskje ikke alt man skal forstå seg på. Men det må jo være en eller annen diagnose de har...?
marsve Skrevet 22. november 2012 #18 Skrevet 22. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte? Jepp. Og menn har realdolls. Som de spiser middag med, kjøper pene klær og smykker til og knuller vettet av. Deilig! Leste en artikkel om en som tok med dokkedama si ut på butikken og hadde hu med på restaurant og greier.. ikke bra! Har hørt om de også. Det er så utrolig rart.. Forstår det bare ikke, men det er vell kanskje ikke alt man skal forstå seg på. Men det må jo være en eller annen diagnose de har...? Noe gærent er det ihvertfall. Det er jo åpenbart for alle og enhver..
BikkjeBisk Skrevet 22. november 2012 #19 Skrevet 22. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte? Jepp. Og menn har realdolls. Som de spiser middag med, kjøper pene klær og smykker til og knuller vettet av. Deilig! Leste en artikkel om en som tok med dokkedama si ut på butikken og hadde hu med på restaurant og greier.. ikke bra! Har hørt om de også. Det er så utrolig rart.. Forstår det bare ikke, men det er vell kanskje ikke alt man skal forstå seg på. Men det må jo være en eller annen diagnose de har...? Noe gærent er det ihvertfall. Det er jo åpenbart for alle og enhver.. Det kan vi vel kanskje være enige om, ja Tror de har store vanskeligheter med å ha kontakt med ekte mennesker, så blir erstatningen dukker som kan være akkurat det de ønsker, ha samme verdier og interesser som de skaper. Og etter en stund blir de "ekte" for dem, kanskje.. Men var det ikke en lignende blogg om ei jente på 12-14 som hadde babydukker?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Forstår ikke helt hva det er som "feiler" de damene som har et så voldsomt behov for omsorg kommer fra. Er det ikke bedre å skaffe seg ei katt? Men dette må jo være damer som er syke, og kan ikke fatte og begripe at noen av dem kan ha en mann i sitt lit... Huff, stakkars damer altså. Hva er det dukkedamene gjør med de? Triller tur? Bader dem? Leker med dem? Tror de at de er ekte? Jepp. Og menn har realdolls. Som de spiser middag med, kjøper pene klær og smykker til og knuller vettet av. Deilig! Leste en artikkel om en som tok med dokkedama si ut på butikken og hadde hu med på restaurant og greier.. ikke bra! Har hørt om de også. Det er så utrolig rart.. Forstår det bare ikke, men det er vell kanskje ikke alt man skal forstå seg på. Men det må jo være en eller annen diagnose de har...? Noe gærent er det ihvertfall. Det er jo åpenbart for alle og enhver.. Det kan vi vel kanskje være enige om, ja Tror de har store vanskeligheter med å ha kontakt med ekte mennesker, så blir erstatningen dukker som kan være akkurat det de ønsker, ha samme verdier og interesser som de skaper. Og etter en stund blir de "ekte" for dem, kanskje.. Men var det ikke en lignende blogg om ei jente på 12-14 som hadde babydukker? Dere bare må se filmen Lars and the real girl. Handler om dette. Bra film!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #21 Skrevet 23. november 2012 Så traileren til den nå. Huff. Stakkar fyr. :-/. Anonym poster: 054aa35c791cfd88719332c1d7a176d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå