Gå til innhold

Jeg HATER å være sjalu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jobber med nettverkssalg, og lærer da opp andre. Noen jobber han mer med enn andre. Og akkurat nå jobber han MYE med ei på min alder. Han med henne rundt og lærer henne opp, er hjemme hos henne for å lære henne ting på dataen, de kjører sammen til ting, har mye sms og facebookkontakt. Han er mye borte, og tilbringer faktisk mer tid med henne enn med meg.

Jeg mistenker ikke utroskap, men jeg kjenner at følelsen av at han tilbringer mer tid med en annen dame er kvalmende. Det føles feil og rart.

Her tar jeg meg av barna våre alene nesten hver ettermiddag, mens han tilbringer tid med en annen dame. Kjenner jeg begynner å få nok.

Overdriver jeg?

Anonym poster: b03e6b31c1161912b7112a7074d82f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt naturlig å føle litt sånn. Spesielt når man er hjemme med barn og godt "parkert".

Men hvorfor både formuddager og ettermiddager?

Anonym poster: df3f5d548f093b26d0cc0a78fbe535ca

Skrevet

Synes ikke du overdriver.

Synes også det virker som han bruker mere tid på henne enn på deg som er dama hans..selv om han har den jobben han har så skal han prioritere familien.

snakk med han og fortell dine følelser og hva du mener..

Jeg hadde klikka trur jeg hvis det var meg det gjaldt hehe..

Anonym poster: 0a040f42459dfc5601da58385b7570b5

Skrevet

Hadde nok blitt sjalu jeg og ;)

Men skjønner ikke hvorfor han må være hjemme hos henne og hvorfor de har kontakt på sms/facebook utenom jobb?

Anonym poster: 16ff3511f532bfb9a0daac156f9270ba

Skrevet

Hvis de bare har jobbrelatert kontakt så syns jeg du overdriver. Kan ikke nekte han å jobbe heller.

Anonym poster: 0cc69c6cf0c0a448e53ce3cda514bc22

Skrevet

Jeg hadde snakket med mannen. Skjønner godt at du er sjalu. Jeg tenker at mannen din bør prøve å holde det enda litt mere proffesjonelt. Møtes kun når det er nødvendig osv. Han er kanskje ikke utro, og uten å bli helt hysterisk, så høres det ut som mannen din liker å tilbringe tid med henne og det er gjerne slik det starter.

Jeg hadde også blitt sjalu. Helt feil å tilbringe mere tid med en annen dame enn deg og barna. Snakk med han!

Anonym poster: 7e37ec8e5b7a509773c3192b6170e957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...