Lille Ollebolle Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Jeg er bare 8+4 uker på vei, men klarer ikke gå med de vanlige buksene mine lenger. Jeg fant en bukse som jeg likte på hm, men den var selvsagt ikke i min str... Syns det er litt styr å bestille på nett med tanke på retur om de ikke passer, så må nok ut å handle litt på lørdag. Pleier vanligvis å kle meg litt fint, men nå daffer jeg rundt i joggeklær og føler meg skikkelig ufin :-( Klarer ikke noe som strammer.
Lille Ollebolle Skrevet 22. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2012 Noen gravide her som vil gi meg noen tips?
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Nå får jeg fremdeles på meg mine vanlige klær. Straks 14 uker. Men ellers er jeg veldig fan av tights og tunika/ kjole :-) de kan man jo også stort sett bruke når man ikke er gravid også :-)
m&c Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg har to stykk mammabukser som er kjøpt på h&m. Ellers er det joggebukse som gjelder. ser mange går med tights også, men det er ikke noe for meg.
Lille♥mitt Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg ville gått for tights hvis du ikke passer buksene dine lenger. Så bretter du den bare under magen. Vanlige gensere funker helt fint også hvis de er litt lange og det er et stoff med litt stretch i. Hvis jeg kan få komme med et lite tips, ikke kjøp så masse nye klær nå og bruk masse penger på det. Du kommer ikke til å ha lyst til så mye som å se på klærne engang når du er ferdig med å være gravid. Det er lov å se litt "daff" ut når man er gravid Endret 22. november 2012 av LillePernille♥
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Har sett noen gå med tights og vanlig genser og det gjør IKKE jeg altså. Overdelen må gå godt nedover låra hvis ikke føler jeg meg bare naken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå