Gå til innhold

Jeg har VELDIG lyst på en i klassen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fantaserer HELE TIDEN om denne kjekkasen i klassen min! Jeg har såå lyst på han.. :o Vi har skrevet masse sammen på facebook i det siste, og vi flørter som bare det ;) Vi har også rotet på fest..

Jeg har sykt lyst på ham! Men gooosh samtidlig så irriterende!

Anonym poster: 6a3fa6b7bde079a78f6c44385f80fb22

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Regner med dere begge er single siden dere roter på fest, så hva stopper deg? Skift truse, skaff en flaske vin en 4-5 kondomer og ring på døren hans :)

Skrevet

Ja hvis hun er kun ute etter et nummer så kan hun du jo lett følge Julieas forslag. Du trenger ikke ta med vin engang; bare send ham en melding: "vil du knulle?" De færreste menn sier nei til det.

Hvis du derimot muligens er ute etter mer enn kun sex, så anbefaler jeg deg å gå for en mer classy variant. De færreste gutter/menn blir seriøse med jenter som dukker opp på døra deres med vin og kondomer.

Anonym poster: e33d9e91f943a9edcb6ca694105e5d4c

Skrevet

Ja hvis hun er kun ute etter et nummer så kan hun du jo lett følge Julieas forslag. Du trenger ikke ta med vin engang; bare send ham en melding: "vil du knulle?" De færreste menn sier nei til det.

Hvis du derimot muligens er ute etter mer enn kun sex, så anbefaler jeg deg å gå for en mer classy variant. De færreste gutter/menn blir seriøse med jenter som dukker opp på døra deres med vin og kondomer.

For det ville vært så fælt for dem å ha en kjæreste som var gira på å ha sex? Er ikke så sikker på at det du sier der er sant altså..

Skrevet

For det ville vært så fælt for dem å ha en kjæreste som var gira på å ha sex? Er ikke så sikker på at det du sier der er sant altså..

Jeg vet ikke om det ville vært fælt for dem å ha en kjæreste som var gira på ha sex jeg.

Eneste jeg vet er at gutter som er ute etter seriøse forhold ofte ser seg om etter andre jenter enn de som dukker opp med kondomer på døra.

Dobbeltmoralsk og teit - ja, helt sikkert. Men folk, og menn i særdeleshet, er jo gjerne litt dobbeltmoralske når det kommer til damer og sex, med hora/madonna-kompleksene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...