Tordensky Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Småen på 4 uker er veldig hard på puppen, tror han biter/bruker gommene veldig aktivt. Han har jo selvsagt ikke tenner enda, men har prestert å gi meg blåmerker på begge brystvortene. Det gjør veldig vondt å amme på grunn av dette. Slet lenge med såre brystvorter (åpne sår) og trodde at nå endelig var ammingen på rett kjøl.. Kan det være han har endret sugeteknikk pga smokken? Har sett at han er litt "hardhendt" med den... Hvis han er blitt sugeforvirret, går det an å gjøre noe med?
Blåttkryss Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Når de biter MED tenner skal man trekke de raskt mot puppen,- slik at det kjennes litt ubehagelig for dem. Det gjorde jeg selv sist, og trengte bare gjøre dt to ganger, så sluttet hun... Prøv på det? Småen på 4 uker er veldig hard på puppen, tror han biter/bruker gommene veldig aktivt. Han har jo selvsagt ikke tenner enda, men har prestert å gi meg blåmerker på begge brystvortene. Det gjør veldig vondt å amme på grunn av dette. Slet lenge med såre brystvorter (åpne sår) og trodde at nå endelig var ammingen på rett kjøl.. Kan det være han har endret sugeteknikk pga smokken? Har sett at han er litt "hardhendt" med den... Hvis han er blitt sugeforvirret, går det an å gjøre noe med? Når de biter MED tenner skal man trekke de raskt mot puppen,- slik at det kjennes litt ubehagelig for dem. Det gjorde jeg selv sist, og trengte bare gjøre dt to ganger, så sluttet hun... Prøv på det?
Blåttkryss Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 He he ble dobbelt opp av en eller annen grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå