Gå til innhold

Har Lars Winnerback en diagnose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke jeg..han virker så asosial og pervers..og så har han så utroolig depressive tekster..

 

Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pervers ?? Depressive tekster?Hva tar du det ifra ?

Skrevet

Tja, han er kanskje ikke den jeg ville valgt en uke i isolasjob & tosomhet med, men syk..? Han hadde sikkert ikke laget så fin musikk om han hadde vært lettere til sinns :-)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Ja. Han er manisk depressiv og har tourettes og aspberger.

 

Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6

Skrevet

LOL

 

Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6

Skrevet

hvem er det?

 

Anonym poster: 6e7f25612366f8df73fffb66c73c1df0

Skrevet

HVEM er lars winnerback?

 

Anonym poster: 6e7f25612366f8df73fffb66c73c1df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...