Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 vet ikke jeg..han virker så asosial og pervers..og så har han så utroolig depressive tekster.. Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6
Cat.68 Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Pervers ?? Depressive tekster?Hva tar du det ifra ?
Berta_78 Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Tja, han er kanskje ikke den jeg ville valgt en uke i isolasjob & tosomhet med, men syk..? Han hadde sikkert ikke laget så fin musikk om han hadde vært lettere til sinns :-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Ja. Han er manisk depressiv og har tourettes og aspberger. Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 LOL Anonym poster: 3085c8eab08c27a8ff68638312e087f6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 hvem er det? Anonym poster: 6e7f25612366f8df73fffb66c73c1df0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 HVEM er lars winnerback? Anonym poster: 6e7f25612366f8df73fffb66c73c1df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå