Gå til innhold

Mistet tlf på 5 uker gammel baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var så uheldig å mistet min tlf på hode til babyn.... :/

Skjedde da jeg ammet, han skrek litt akkurat der og da men fortsatte å spise. Kan ikke se noen blå merke eller kul.

Noen som har opplevd det samme?? Burde jeg bli hysterisk??

Anonym poster: c1dbff2e755a3a7c00cc63fc9bf95920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint :) En telefon veier ikke mye :) Vet om en som mista telefonen på babyen når han skulle ta første bilde av babyen :P

Anonym poster: 9c4198c6aeb1b39215009647d5ab45fb

Skrevet

Går nok helt bra:) er du usikker,så kan du ringe Legevakten,men så lenge han spiser igjen går det nok fint

Skrevet

Skjedde på formiddagen i dag, og han er som han pleier.

Men samvittigheten gnager mer og mer, men det er nok mamma hjertet å. Som gjør det værre. Stakkars liten, dem er jo så små å søte <3

Anonym poster: c1dbff2e755a3a7c00cc63fc9bf95920

Skrevet

Åhuff, jeg kniser litt nå. Ser det så tydelig for meg: "THOCK", og en forfjamset baby som ikke kan fatte hvorfor mamsen forstyrrer midt i måltidet. Det gikk nok heeelt fint ;)

Anonym poster: 18b41cc69fa7296d636dcf9e22586bb4

Skrevet

Det går nok helt fint :) En telefon veier ikke mye :) Vet om en som mista telefonen på babyen når han skulle ta første bilde av babyen :P

Anonym poster: 9c4198c6aeb1b39215009647d5ab45fb

Det gjorde jeg og ;) Sliten og slapp i grepet...

Skrevet

Oftest går det jo fint men er liksom den samvittigheten som gnager :) Vet du hva, min baby datt ned fra sofaen da han var 5 uker. Ante ikke at han var i stand til å bevege seg engang. Og han lå overhodet ikke på kanten heller, men det jeg trodde var trygt plassert oppå ei brettet dyne som jeg ballet skikkelig opp rundt han slik at han liksom ikke skulle rulle, trodde jeg hadde barnesikret han skikkelig. Har dårlig samvittighet den dag i dag og tenker ofte at jeg var skikkelig dårlig mor :(

Anonym poster: d3815ac014ab7d7bdcf549f2fd06e50e

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det er en telefon, ikke en murstein!

Skrevet

Jeg skallet hodet til min 5 mnd gamle baby i går, opp i skråtaket over sengen hans da jeg skulle ta ham opp. Det gikk bra det iallefall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...