Gå til innhold

Pynter dere til Julen den 1 desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ska jeg,den 2 Desember er jo første Advent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skal nok jeg også. Vil helst gjøre det nå jeg, men får vel holde meg litt til :P

Skrevet

Hehe ikke sant :). Er veldig koselig og pynte til Jul :). Har en nisse oppe da:)

Skrevet

Begynner den litt nøyere vasken og vindusvasken til uka så får vi se hvor langt jeg kommer midt i uka. Sliter mye med kvalme og svimling i svangerskapet så å ta mange pauser.

Blir nok til at jeg begynner pyntingen mot slutten av uka siden vi skal passe 2 barn fra fredag til lørdag og så har vi jo vår egen datter. Da blir det jo litt mer liv i heimen enn vanlig. På søndag er det den faste ribbemiddag tradisjonen hos min mor og far første søndag i advent :-)

Skrevet

Jeg pynter med adventstjerne og -stake, pluss engler og diverse pynt til 1.desember. Men røde nisser venter jeg litt lenger med, samme med julegardinene. Så jeg pynter på en måte i to runder. Først fordi jeg elsker å pynte til advent og få advent/julestemning og så for den ordentlige julejulestemningen like før julaften (som regel når juleferien starter). Gleder meg masse til å pynte jeg nå! :-D

Skrevet

Så kos :). Ja er veldig kos og pynte ja:). med litt musikk:)

Skrevet

Kommer kanskje til å pynte litt :)

Men pleier å ta den ordentlige pyntinga 23. desember :) (Da er det pynting av tre også).

Skrevet

Ikke sant :) vil nok pynte litt,veldig fint og pynte juletre da:)

Skrevet

Blir å pynte til advent 1.desember, lilla duker og lys, adventsstake og adventsstjerne. Og nye gardiner på kjøkkenet.

Selve julepynting blir gjort lille julaften, juleduker, fram med nisser, og pynting av juletreet.

Skrevet

Jeg skal bort den første helgen i desember, men håper jeg rekker å pynte før jeg reiser. Siden vi har lilla på stua til vanlig, pynter jeg direkte med rødt og til jul. Vi koser oss masse i adventstiden og alt som er gjort er bra. Stedatteren min har bursdag nå i slutten av november, og da får vi også tatt julevasken tidlig hvert år siden vi uansett skal ha selskap :)

Marsipan er laget, og mer julegodter blir det vel :)

Sylte er forøvrig også laget og lagret, og mangler bare lammerull der! :)

Skrevet

Det er kos:). Marsipan ja. liker ikke det jeg,men kanskje bedre med hjemmelaget enn kjøpt :). Sylte og Lammerull er veldig godt :) Lilla er en koselig farge i førsjulstida

Skrevet

jeg pynter i to omganger.

tar fram litt rett før første desember, også kommer resten opp i midten av desember en gang...

jeg er så og si ferdig med julebaksten, og har også laget sjokoladetrøfler og litt annet julegodt.

får se om det blir noe mer, kommer helt an på når baby melder sin ankomst, og hvor mye styr det blir med babyen før jul...

Skrevet

Her er det litt jul allerede :-) synes det er tiden før jul som er kosligst, også blir det så fint med julestjernene oppe nå når det er så mørkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...