Gå til innhold

Jeg må bare spre litt regnbuebæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ikke om noen ny kjæreste, for jeg er lykkelig gift, men om jobben min! :D

I 3,5 år har jeg lett etter fast jobb. Jeg har gått gjennom finn og nav mange ganger daglig, sendt opptil 5 søknader om dagen, gått rundt til alle bedrifter, stått på nav og grått m.m. Jeg har kun fått jobb som tilkallingsvakt og jeg har vært langt nede.

I forrige uke sendte jeg søknad på nok en jobb. Dagen etter ringte telefonen og jeg ble kalt inn til intervju. Møtte opp på intervjuet og solgte meg selv og en time etterpå ringte hun og tilbød meg jobben!

Det er fast jobb 100% :D :D :D LYKKELIG!!

Så til regnbuebæsj nummer 2!

Jeg har aldri hatt venner. Jeg har alltid vært en outsider uten å forstå hvorfor. Jeg har forsøkt å få venner. Vært meg selv og ikke vært meg selv, tatt kontakt, tatt ingen kontakt osv.

Så på mandag da jeg startet i min nye jobb satt jeg på plassen min på opplæringsrommet og en hyggelig dame satte seg ved siden av meg. Vi begynte å prate etter litt og ble gode venner umiddelbart! Allerede første dagen fløt samtalen helt naturlig om familie, barn, fødsler m.m. :P

Nå skal vi begynne å trene sammen osv.

Jeg er så glad! Jeg har fått meg fast jobb og en god venn allerede! :D

LYKKELIG LYKKELIG LYKKELIG!!! :D :D :D `:D :D :D

Anonym poster: 01e13789910dffee3d3542c274ddd148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å høre at regnbuebæsj er noe hyggelig :D

Dette er jo bare supert!! :) Det var sikkert en lang vei, men nå er du langt fremme :)

Skrevet

Regnbuebæsj??? :P

Bra at det ordner seg for deg :))

Skrevet

Regnbuebæsj??? :P

Bra at det ordner seg for deg :))

Haha, ja, det er visst når man forteller noe positivt og skryter av at man har det bra. Jeg har selv fått høre her inne at jeg driter regnbuer, siden jeg faktisk er fornøyd med mann, jobb, unge og det hele.

For man skal jo helst ikke ha det så bra her inne, visstnok. :P

Skrevet (endret)

Hipp hurra for regnbuebæsj, hundreprosentstillinger, trening, nye venner og godt humør. Gratulerer til deg med ny jobb. Og gratulerer til mannen din, som sikkert får en ekstra sprelsk frue til sengs i kveld, siden sengewrestling jo er den vanligst anbefalte behandling mot regnbuemage. ;)

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Hahaha. Jeg vil også være vennen din! Regnbuebæsj <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...