Gå til innhold

Han jeg ikke klarer glemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen av trollene her kan komme på banen å sette meg på plass!

For å gjøre en lang historie kort..

For to år siden møtte jeg en mann via felles bekjente, vi fikk en god tone med en gang. Det lå liksom i lufta at det skulle bli oss.

Det var bare på "rotenivået", vi var aldri offentlige kjærester - selv om alle visste at det var "oss".

Så en kveld hadde han drukket vin og hatt det veldig hyggelig sammen med ei venninne(?). Han fortalte det til meg med den største selvfølge, så det var ikke noe hemmelig.

Jeg derimot ble veldig lei meg og tok det som et tegn på at han ikke var så intr i meg likevel. Det endte selvfølgelig med at jeg noen uker senere rota med en bekjent av han i fylla (bare litt kyssing). Det ble slutten på oss!

Og ja, jeg vet, det høres ut som jeg er 14år! Er ikke det altså.

Vi mld i ettertid om hva som gikk galt med oss, han sa han hadde vært veldig forelska i meg og at "hyggekvelden" hans IKKE var det jeg trodde!

Dette er nå 2år siden, og jeg tenker fremdeles på han sikkert hver dag. Tenkte mange ganger at jeg bare måtte fortelle han hvordan jeg følte det, men klarte aldri. Overbeviste meg selv om at hadde han villet ha meg så hadde han lagt mer innsats i det.

Nå skal det nevnes at han er en flørt, og har hatt endel damer etter meg. Så jeg vet jo at han ikke er noe å satse på!

Hvordan skal jeg klare legge han bak meg, slutte tenke på han?

Det er akkurat som om jeg ikke har gitt opp håpet om at det skal bli oss, selv om jeg vet det aldri blir å skje.

Kan vel nevne at jeg i ettertid ble sammen en annen.

Vi er enda sammen, men jeg er ikke lykkelig.

(Hva skal man med glamour... ;)

Det ble en lang historie, sorry :)

Anonym poster: 04b4fa73c0454774453295fb4203812a

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Hvis du ikke er lykkelig med han du er sammen med så burde du avslutte forholdet, uavhengig av den andre mannen.

Når man er i et dårlig forhold så er det lett å tenke at alle andre er mye bedre, de er som regel ikke det.

Skrevet

Enig med Gullguttene... avslutt det forholdet du er i om du ikke er lykkelig der.

Når du har ordnet opp der du er så kan du ta kontakt med han du ikke greier å glemme. Du sier at han ikke er noe å samle på siden han kun har hatt mange korte forhold siden den gang.

Kanskje har du rett i at han ikke er noe å samle på... men tenk om han har så mange fordi han ikke finner noen som han føler like mye for som deg? I så fall har du og han valgt stikk motsatt strategi... du har valgt deg noe sikkert som selv om det ikke gjør deg lykkelig så gjør ditt forhold det slik at du ikke trenger å forholde deg til andre menn. Mens han kanskje vil prøve alle muligheter for å finne en han kan ha samme følelser for.

Vet ikke hva som er verst og best, jeg...

Uansett, rydd opp der du er nå. Du fortjener å være i et lykkelig forhold, og han du nå er sammen med fortjener å være sammen med en dame som IKKE tenker på en annen hver dag!

Når du har ryddet opp der du er så kan du ta stilling til hva du gjør ift han du ikke glemmer.

Altfor mange som blir værende i dårlige forhold fordi de ikke orker/tør å være alene - ikke vær en av dem! :)

Anonym poster: d6c0607b6585b8d76f5cb9eb4477dc7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...