Gå til innhold

Sunn kveldskos, gi meg inspirasjon :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare MÅ ha noe godt hver eneste dag/kveld. Er gravid og raser jo opp i vekt :P

Gi meg ditt sunneste tips til GOD snacks :)

Anonym poster: 34436f06dea6f71342d7a85bf29506f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dipp og grønnsaker :-)

Lager du dippen av kesam er det ikke usunt :-)

Skrevet

Notert ! :)

I kveld befinner det seg en skål med smågodte, potetgull & dip, og ikke mindre enn 2 store sjokoladeplater på bordet. Og det forsvinner nok :P For ikke å snakke om den store flaska med julebrus som snart er tom.

I kjøleskapet står sjokoladepuddingen som jeg har sååå lyst på. Nå er det nok :P

Skrevet

Takk folkens :) Kom gjerne med flere ;)

Skrevet

Notert ! :)

I kveld befinner det seg en skål med smågodte, potetgull & dip, og ikke mindre enn 2 store sjokoladeplater på bordet. Og det forsvinner nok :P For ikke å snakke om den store flaska med julebrus som snart er tom.

I kjøleskapet står sjokoladepuddingen som jeg har sååå lyst på. Nå er det nok :P

Takker ja til sunne tips, ikke slike fristelser :P

Skrevet

Har nettopp spist en halv grandis, ikke spesielt sunt, men det var godt!

Ikke spis nøtter hvertfall de kryr av kcal:)

Skrevet

Nøtter er et godt alternativ i forhold til sjokolade, smågodt og potetgull. Det er mye sunt i dem, men ja masse kcal også :-)

Skrevet

Jeg hadde bare epler her så kuttet de opp og tok kanel på :)

Anonym poster: 723a40ddc46cdd3b28eb494be85d98d9

Skrevet

Har nettopp spist en halv grandis, ikke spesielt sunt, men det var godt!

Ikke spis nøtter hvertfall de kryr av kcal:)

Grandis kunne jeg fint spist nå! Hmm :P

Skrevet

Eple med kanel var lurt :)

Skrevet

Cottage cheese med most banan. Ser helt utrolig motbydelig ut, men det er godt!

Et tips hvis du "må" ha noe søtt uten kalorier så bestill deg Walden Farm chocolate dip og / eller Caramel dip hos Iherb.

Jeg blander en skje eller to i mager kesam, evt bruker det som dip til frukt.

Den er helt fri for kalorier. (Eller ihvertfall veldig lite, i USA får de lov til å kalle det kalorifritt hvis det er mindre enn 5 kcal pr serving).

Skrevet

Jeg har nettopp laget et fruktfat med mye oppkuttet frukt til meg og samboeren. I tillegg har jeg valnøtter som jeg knekker selv.

Utrolig godt, og nå ligger godteriposen urørt i skuffen :)

Skrevet

Æsj, trodde dette var en sunne tips tråd jeg, ikke tråd for å sette bilde i hode mitt av en deilig eplekake med masse sukker og kanel på :-P

haha, jada jeg er gravid og har lyst på ALT akurat nå :-D

Skrevet

Skulle foreslå en kjapp på badet med mannen, men hvis du er graivd passer det seg kanskje ikke :P

Jeg spiser gulerøtter, så kjedelig er jeg. Eller en mandarin :)

Skrevet

Et tips hvis du "må" ha noe søtt uten kalorier så bestill deg Walden Farm chocolate dip og / eller Caramel dip hos Iherb.

Den er helt fri for kalorier. (Eller ihvertfall veldig lite, i USA får de lov til å kalle det kalorifritt hvis det er mindre enn 5 kcal pr serving).

Nice :D supert tips :D smaker den godt selv om den er sunn?

Skrevet

Kjøp en pose med usaltet nøtter og tørket frukt, en plate mørk sjokolade med helst over 70% kakaoinnhold, og et lite glass Cocosa (fett). Smelt sjokoladen over vannbad, smelt 1 ts Cocosa og rør den ut i sjokoladen. Hell alt over nøtte/fruktblandingen og sett det ut på trappa eller i kjøleskapet til det stivner. Skjær i store biter og spis med god samvittighet. Av dette kan du spise to store håndfuller hver dag. Du får i deg dagsbehovet av sink, selen, antioksidanter, samt sunne fettsyrer. Jeg pleier å lage stor porsjon, og da blander jeg en plate 72% og en plate 86% mørk sjokolade, 2 ts Cocosa, og en stor pose nøtter/tørket frukt. Ha gjerne i ekstra valnøtter.

En annen ting du kan gjøre er å lage eplechips. Ta noen epler, skjær i tynne skiver, legg på bakepapir. Pensle med sitron så de ikke blir brune. Strø et tynt, tynt dryss med sukker over, samt litt kanel. Tørk i ovnen på 100 grader i noen timer. Du kjenner at de tørker og blir litt sprø. Avkjøl, og ha på tette glass. Supergodt! Lykke til!

Skrevet

Skulle foreslå en kjapp på badet med mannen, men hvis du er graivd passer det seg kanskje ikke :P

Jeg spiser gulerøtter, så kjedelig er jeg. Eller en mandarin :)

Hehe ;) joda, til tross for et over halvgått svangerskap er sexlivet som før ;) men må jo uansett ha noe søtt etterpå igjen så da er jeg like langt ;p

Skrevet

Slett ikke ille nei! Karamelldippen kan jeg fint ta en halv teskje av hvis jeg bare er litt fysen. Sjokoladen smaker ganske kunstig, men blandet i annet funker den fint.

Kan samtidig anbefale syrups fra samme serie, både karamell og sjokolade er fine å ha i kaffen hvis man liker "jålekaffe" med sirup. Alternativt kan de også brukes på is som saus. Pancake syrup er også ganske god :)

Skrevet

Slett ikke ille nei! Karamelldippen kan jeg fint ta en halv teskje av hvis jeg bare er litt fysen. Sjokoladen smaker ganske kunstig, men blandet i annet funker den fint.

Kan samtidig anbefale syrups fra samme serie, både karamell og sjokolade er fine å ha i kaffen hvis man liker "jålekaffe" med sirup. Alternativt kan de også brukes på is som saus. Pancake syrup er også ganske god :)

Tusen takk, virkelig det beste tipset ;) ser at en koster 3,ett-eller-annet dollar. Ganger jeg med 6 for å få norsk pris? Hvamed frakt?

Skrevet

er du på instagram?

Anonym poster: c31432479fd904675f51150308ab476c

Skrevet

Tyrkisk youghurt med bær og banan oppi.

Ellers vil jeg på det sterkeste råde deg til å forholde deg balansert i kostholdet og ikke overdrive godisen med de tomme kaloriene. For barnets skyld.. Barnet påvirkes av ditt høye blodsukker også.

Skrevet

Tyrkisk youghurt med bær og banan oppi.

Ellers vil jeg på det sterkeste råde deg til å forholde deg balansert i kostholdet og ikke overdrive godisen med de tomme kaloriene. For barnets skyld.. Barnet påvirkes av ditt høye blodsukker også.

Jeg såiser veldig sunt og variert. Eks fisk 3 ganger i uka og mye grønnsaker og frukt. Men sliter på kveldstid :)

Skrevet

Pleier å riste mandler og andre nøtter. Blander de med frisk frukt og litt kesam. Og så hakker jeg litt mørk kokesjokolade. :-). Nammmm. Fikk lyst på nå faktisk. Hehe. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...