Gå til innhold

Bir denne for barnslig for min 4 åring til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker veldig barnslig ja... Noe slikt jeg ville kjøpt til en 2 åring....

Anonym poster: 789f5a7f469d4a0a60bde8b78355410f

Skrevet

3,5 åringen her har og sett på den når dib sida står open, og synes den ser kjekk ut. Den ser barnsleg ut i utforming, men sikkert kjekt å sleppe bilar utfor "sklia", men eg trur eg hadde kjøpt ein litt meir "vaksen" bilbane, td hotwheels til ein 4 åring.

Skrevet

3 åringen min ville ha gåstol..

Det skjer bare ikke:)

Skrevet

Ja jeg må se om jeg finner en litt mer avansert utgave kanskje hehe... Sønnen har en tendens til å falle for ting som er under ham aldersmessig.

Anonym poster: 68c2981ea57b4cdfe6a8a59a6c7ebeaf

Skrevet

Det vel en baby/småbarnsleke egentlig, beregnet for 1-2 år kanskje? Mange barn synes babyleker er litt spennende igjen i en periode når de begynner å bli store, opplevd det samme med datteren min. Det gjør jo ingenting om du kjøper den til han hvis han vil ha den, men antageligvis vil den ikke fenge han særlig lenge.

Skrevet

Utrolig.

Her er det 6-åringen i huset som faktisk ønsker seg den....blant mye annet.

Jeg har da sakt til han at "Jo han har rett, den ser kjempe morsom ut, men at det er laget for mye mindre barn. Du vil sikker synes at den er morsom i starten, men vil nok bli ganske fort lei.

Er det verdt å bruke opp en julegave bare fordi du egentlig er litt nysgjerrig og har lyst til å teste den noen ganger?"

Det var han enig i og i samme slengen ble vi også enige i å kjøpe den til en annen i familien i rett alder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...