Gå til innhold

Hvilke bæresele er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kan man bruke lenge og samtidig er lett å ta på? Har ei på 17 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt moby wrap, mei tai og manduca, og vil anbefale manduca. Best bærekomfort og enklest å få på både på rygg og mage.

Skrevet

Hvilken kan man bruke lenge og samtidig er lett å ta på? Har ei på 17 mnd.

Både manduca og ergo kan brukes til barnet er ca 20 kg/4 år, og er lette og ta på. Klipssystem på begge to. Sjekk ut www.bereglede.no . Der er det en flott oversikt, men de forhandler ikke ergo. Den får du på feks. babyshop.

Skrevet

Litt off topic kanskje, men hvor lenge bruker man bæresele? Babyen min er 5 mnd nå, og jeg vurderer å kjøpe en ny (har Baby Bjørn nå, men får så vondt i ryggen). Er det "vits", eller blir det bare å bruke den et par mnd?

Skrevet

Litt off topic kanskje, men hvor lenge bruker man bæresele? Babyen min er 5 mnd nå, og jeg vurderer å kjøpe en ny (har Baby Bjørn nå, men får så vondt i ryggen). Er det "vits", eller blir det bare å bruke den et par mnd?

Vi bærer to og et halvt åringen innimellom ennå. Hvis søndagsturen blir litt lang, eller han trenger å hvile bena litt i dyreparken, hvis vi går til / fra barnehagen osv.

Har en baby på tre mnd også, så bæreselen er i daglig bruk her hjemme. Av og til bærer jeg litt på eldste bare pga sjalusi:-)

Har Manduca forresten. Den er super. Vi bruker mye elastisk sjal også, de første mnd. Men Manduca er fantastisk enkel OG behagelig, klikkes av og på på få sekunder:-)

Anonym poster: 0e4155050627cc751c8d6d0006448e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...