BareMeg73 Skrevet 30. november 2012 #26 Skrevet 30. november 2012 Hvilken kan man bruke lenge og samtidig er lett å ta på? Har ei på 17 mnd.
Ikkesåallerværst Skrevet 30. november 2012 #27 Skrevet 30. november 2012 Jeg har brukt moby wrap, mei tai og manduca, og vil anbefale manduca. Best bærekomfort og enklest å få på både på rygg og mage.
*Kengumamma* Skrevet 30. november 2012 #28 Skrevet 30. november 2012 Hvilken kan man bruke lenge og samtidig er lett å ta på? Har ei på 17 mnd. Både manduca og ergo kan brukes til barnet er ca 20 kg/4 år, og er lette og ta på. Klipssystem på begge to. Sjekk ut www.bereglede.no . Der er det en flott oversikt, men de forhandler ikke ergo. Den får du på feks. babyshop.
TPK Skrevet 30. november 2012 #29 Skrevet 30. november 2012 Litt off topic kanskje, men hvor lenge bruker man bæresele? Babyen min er 5 mnd nå, og jeg vurderer å kjøpe en ny (har Baby Bjørn nå, men får så vondt i ryggen). Er det "vits", eller blir det bare å bruke den et par mnd?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #30 Skrevet 30. november 2012 Litt off topic kanskje, men hvor lenge bruker man bæresele? Babyen min er 5 mnd nå, og jeg vurderer å kjøpe en ny (har Baby Bjørn nå, men får så vondt i ryggen). Er det "vits", eller blir det bare å bruke den et par mnd? Vi bærer to og et halvt åringen innimellom ennå. Hvis søndagsturen blir litt lang, eller han trenger å hvile bena litt i dyreparken, hvis vi går til / fra barnehagen osv. Har en baby på tre mnd også, så bæreselen er i daglig bruk her hjemme. Av og til bærer jeg litt på eldste bare pga sjalusi:-) Har Manduca forresten. Den er super. Vi bruker mye elastisk sjal også, de første mnd. Men Manduca er fantastisk enkel OG behagelig, klikkes av og på på få sekunder:-) Anonym poster: 0e4155050627cc751c8d6d0006448e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå