Gå til innhold

Oppsatt hår på julebordet. Noen tips? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen forslag til hvordan jeg kan ha håret oppsatt på julebordet. Jeg har langt mørkt hår, litt oppklippet og uten lugg. Noen som har noen tips? Gjerne bilde/link.

Takk :)

Anonym poster: ca794ee231bbd8bcc7778251959834be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vanskelig for oss å forklare her. Linker og tips finner du enklest ved å google "oppsatt hår", "hårfrisyrer" osv :)

Skrevet

Litt usikker på hvor langt håret ditt er....

Jeg har ofte satt opp håret mitt i nakken slik: lettest med litt vått hår eller med skum med hold i.

Deler håret i to bak (nesten som musefletter) og tvinner det. Hva du gjør foran er det du selv som vet best hva du kler. Knyter det som jeg knyter skolisser med enkle knuter. Hos meg kan jeg knyte dobbelknute :)

Fester det med fliseklemmer og passer på at tuppene er skjult i knuten.

Så kan du sette i noen pynteklemmer hvis du har lyst til det.

Verdens enkleste oppsatt hår, og så ser det så avansert ut. Har fått mye skryt for den frisyren. :)

Anonym poster: e0b27f3bf2d44229a32c6aa0e8776354

Skrevet

Ikke noe revolusjonerende nytt kanskje, men jeg pleier å feste håret mitt med strikk/hestehale i nakken. Lager da litt fin sideskill først, og har det relativt stramt. Deretter tar jeg løshår med en del fall i som jeg setter opp i en "tott" med hjelp av strikk og flisespenner. Liker en litt rufsete & tilfeldig look på "totten". Funker hver gang :)

Anonym poster: 7fa3320cabd723c795e0b881a924a264

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Gå inn på salongen.blogg.no der får du masse tips og videoer hvordan du skal gjøre ting :)

Skrevet

Gå inn på salongen.blogg.no der får du masse tips og videoer hvordan du skal gjøre ting :)

Tusen takk for supert tips.

HI

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Tusen takk for supert tips.

HI

Bare hyggelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...