Februargullet2013 Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Så trist. så da må jeg i begravelsen,gruer meg allerede, men er viktig for samboeren min,men jeg er over følsom fortiden pga graviditeten
bamby Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg skjønner deg, men det bør jo gå fint. Min stefar døde på min jentes termin for 5 år siden, jeg gikk heldigvis 10 dager over så jeg kom litt over tapet og sorgen av han!
Februargullet2013 Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2012 Ja får håpe det går fint,men gruer meg,men viktig og stille opp for Samboeren og svigerfar,mye verre for dem. Uff trist og høre, Kondolere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå