Gå til innhold

Har dere det bra? :)


?en til?

Anbefalte innlegg

Hei! Nå nærmer vi oss mål! Det er snart desember, og jeg regner med den mnd går FORT!, og da er det bare en mnd igjen for min del, og mindre for deres del :) Termin 31. januar her.

 

Hvordan har dere det? Er julegavene begynt å komme på plass, og forberedelsene til babyen i full gang? Selv er jeg halvveis i julegavene, men har det meste til babyen på plass, har kjøpt en del brukt, så tatt det etterhvert som det har dukket opp ting i nærmiljøet. Jeg er 100% sykmeldt fra jobben i bhg, pga bekkenplager, sure oppstøt konstant, falske rier, kraftige kynnere,osv..mange småplager som gjør livet tungt for tiden. Men jeg har ei på 3 år som jeg gleder meg til å hente i bhg hver dag, blir mange korte dager på henne :)

 

I desember skal vi nyte siste julen hennes som enebarn, og bake og kose oss mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alt bra, har termin 15. januar og har mye klart til baby, var å hentet vogn å kommode i dag, mangler ellers voksipose og litt klær som jeg ikke har helt oversikt over enda. Har såvidt kommet igang med julegaver. Jobber fremdeles 100 % men får se hvordan det blir til uka om jeg eventuelt går ned til 80 %, formen er ganske fin men blir veldig sliten av å jobbe 100 % så når jeg kommer hjem er det ikke mye som skjer å gjør jeg noe på ettermiddagen er helt utslitt på kvelden. Skal til legen til uka så får se hva som skjer:) Ellers gleder jeg meg til jul og til han kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, kan ikke klage, Har termin 15 januar og skulle ønske han kommer litt før for det begynner å bli tungt.

har det aller meste på plass. Klærne er vasket og lagt i skapet, vogna står klar :) Mangler lammeullsposen, som min søster har lånt til sine. Jeg skal visttnok får den når han har kommet..

Må få satt opp vugga og bestilt ny himmelstang, den forsvant mellom da vi pakket den ned for ca 9 år siden og innen min søster lånte den for ca 6 år siden..

Har handlet inn de aller fleste julegavene, mangler bare å pakke de inn. Må også få pakket inn de siste 48 adventspakkene.

Denne helga skal min kjære få tatt ned julepynten fra loftet og jeg skal male ferdig rommet til 9 åringen slik at vi får begynt på rommet til babyen. Ikke noe hast, for han skal jo ligge sammen med oss de første månedene. Men liker å ha alt ferdig i god tid. Og for øyeblikket lagrer jeg alt av utstyr på rommet til storesøster som skal komme hjem i jula.

Er 100% sykmeldt pga bekkenet så alt går veldig sakte her i huset. Derfor jeg "stresser" med å få ting gjort.

Det jeg er aller mest glad for om dagen er at jeg veit jeg slipper å gå over tiden pga svangerskapsdiabetes. Så selv om man nærmest ikke sover om nettene pga halsbrann, doturer og bekken, så veit man at det er maks 53 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)) her går det så det suser, skjønner ikke hvor dette svangerskapet blir av, det har gått så utrolig fort! termin 28.01 håper jeg slipper å gå 2 uker over denne gangen :/ Akkurat nå er jeg 100% sykemeldt pga bekken plager, men skal forsøke meg på 50% jobb fra og med neste uke :) har ikke begynt på julegavene engang så begynner å bli litt vel stresset. Nesten alt til lillegutt er klart, ikke så veldig rart når storebror bare er 14 mnd :) eneste som mangler er søskenvogn og lekegrind..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra her, bortsett fra vansker med å puste og det pokkers vonde bekkenet. Har 40 dager igjen i dag så nå kan jeg betegnes som høygravid! :D

 

Julegavene var jeg så godt som ferdig med alt i oktober, mangler bare litt småplukk som jeg skal ta på neste lønning. Mangler seng til gutten, mannen i huset er av den oppfatning at vi har gooood tid -.- Ellers har vi dte vi trenger. Er så heldig å få låne bilsete av en venninne til vi får kjøpt vår eget, så slipper vi den utgiften nå rett før jul. Kanskje vi kan ta det i januarsalget? :) Mangler litt klær, men damen til broren min ville så gjerne holde babyshower for meg så får se hva man får der. Spennende, har aldri vært med på det før :)

 

Litt må jeg kjøpe selv da, det er jo så kos med disse bittelillesmå klærene! :)

 

Jaja, det er vel bare å vente og akseptere at jeg fremdeles har en del søvnløse netter foran meg før jeg begynner på enda flere søvnløse netter. Men jeg foretrekker å bli vekket av en baby enn av å måtte tisse eller fordi bekkenet gjør så vanvittig vondt når jeg snur meg :(

 

Og så gleder jeg meg til å kunne sove på magen igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å ligge på magen var noe av det jeg gledet meg mest til, men bare for å skuffe deg litt, eller skru ned forventningene, så er puppene så fulle i melk å vonde at det er uaktuelt en stund til :(

 

idag fikk vi opp kommoden til babyen, og nytt klesskap til storesøster :) er veldig fornøyd :) nå må mannen på loftet for å ta ned det vi har der oppe, så kan vaskingen av klærne begynne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det hadde jeg helt glemt :S

Melkespreng er ikke noe gøy og jeg har hatt altfor mye melk med begge mine.... pokker og! :o

 

Men! Bekkenplagene vil i dte minste være over da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! Vi får glede oss over det ! Nå har jeg fått på plass kommode og lagt i alle klærne, må bare ta de utav igjen og vaske de :) har også sortert alt vi har etter storesøster som kan brukes opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...