Gjest Heartbroken Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Jeg har kjøpt Medela brystpumpe og er skikkelig misfornøyd! Jeg får kun vakum om brystene er helt fulle. Grunnen til at jeg kjøpte pumpe var bl.a. for å få opp produksjonen og da er det jo dumt at den ikke funker på halvtomme pupper... Har noen andre erfaringer, er de dårlige, er det jeg som gjør noe feil eller passer de bare ikke til mine (store) bryst?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Jeg elsket min. Jeg hadde VELDIG mye melk da, så måtte tømme de litt før amming om ikke fikk ikke babyen tak, det ble for stramt på en måte. Er dine veldig stramme? Hånd melk litt først. Men om du har lite melk er det rart det ikke går. Gor du det litt tid? Sørg for å brystvorten er i midten av "tuben" og ta på høyeste funksjon, altså den som suger mest. For det er sike + tegn på fjernkontrollen. Prøv det. Den skal gå på store bryst jeg hadde J cup.
L-8 Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Jeg har store pupper! Og var veldig godt fornøyd med min medelapumpe. Du vet de "skjoldene" kommer i forskjellig str og utforming? Jeg likte best den myke varianten. Og prøv å sette opp effekten litt ;-)
Popelko Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg var veldig fornøyd med den, måtte bare få skikkelig tak, må liksom dytte den skikkelig på, men da funket det også
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Brukte pumpen svært mye (etter hvert måltid i 5 mnd + mer) og hadde f-cup. Synes den fungerte svært bra! Anonym poster: 9821b7167f343690e9778d98b28af381
It's all about me Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Medela er super, men trenger en tilvenningsfase. Fikk ikke ut mye i starten jeg heller, men ved å pumpe fast tid hver dag fikk jeg tilslutt ut inntill 300ml på 1 pupp. Det ved å slappe av i sofaen forran tv'en når jeg pumpa. Å slappe av og gi det litt tid i starten er cluet.
Gjest Heartbroken Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Jeg glemte å si at det er håndpumpe jeg har - og ikke elektrisk. Brystene er ganske slappe når jeg skal pumpe, siden gullet har fått spist seg mett først. Med mitt medfødte temperament i tillegg til hormoner i fri flyt er det bare tidsspørsmål om når hele dritten havner i veggen om jeg ikke får taket på det snart
n74 Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Jeg vil anbefale deg å kjøpe medela elektrisk. Koster ca 1200 ny, men det finnes drøssevis på Finn til halvpris. Jeg hadde både singelpumpe og dobbelpumpe, likte singel best. Den doble hadde ujevn vakuum på brystene, litt pga forskjellig størrelse og litt på grunn av forskjellig melkemengde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå