Gå til innhold

Hvor gammel var babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du var borte en natt for første gang og hvordan gikk det ?

Anonym poster: d68507613cb54d95d6d364752698fde6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 mnd. Det gikk kjempefint. Hun sov hele natta fra 22-06 :-)

Anonym poster: dcb66e59e91db4b0b4f7cbc1d92a47d0

Skrevet

De sies jo at de ikke skal ligge borte før de er 3mnd og oppover,men om det bestemmer vet jeg ikke.

Skrevet

Han var 1 1/2 da jeg var innlagt på sykehus og var borte noen dager.. Pappan var det da. Lillegutt lå over til besteforeldrene i 2 netter i sommer da jeg ble akutt lagt inn på sykehus igjenn. da var pappan i byen med meg i to dager før operasjonen. ellers har lillegutt vært i nerheten av oss hele tiden om natta.

vi skal ha barnevakt om ca 14 dager. da skal vi på julebord for en gangs skyld, ikke sykehus:-P

Skrevet

Nå har det ikke skjedd enda fordi hun sover veldig dårlig om natten. (er 6 mnd, våkner ca en gang i timen). Men om hun hadde sovet hele natten hadde jeg muligens sendt henne på overnatting for lenge siden.

Skrevet

Mamma hadde han hos seg da han var 6 uker. Jeg sov i samme huset, så kunne kommet med en gang dersom det var noe.

Han var hos svigers over natta da han var 3 mnd. De bor 5 min unna.

Anonym poster: 021dfa5257252d5834ef873bebac628e

Skrevet

"Baby" er kanskje ikke riktig å si han var. Eldste var 20 mnd da jeg var på jobbreise over natten første gang.

Skrevet

Eldste var vel 2 mnd. Var hos besteforeldrene og det gikk helt fint. Var på overnatting hos besteforeldrene ca en gang i mnd etter det.

Yngste er nå 5 mnd, og jeg har kun være vekke fra han 1 natt da han var 4 mnd. Tar ikke flaske så bra, så det er ikke så lett...

Skrevet

eldstejenta vår lå ikke vekke før hun var ca 4mnd dette fordi hun hadde kolikk og om trent ikke sov mellom 20.00 og 04.00, men vi brukte av og til å få svigermor til å komme og sitte barnevakt for oss så vi fikk komme oss ut litt og skifte luft og tenke på noe annet, nr.2 var vel ca.2 mnd når hun overnattet borte første gang, da var vi vekke i bryllup og måtte ta fly for å komme ditt, d gikk helt fint, tror ikke det er noen fasit på når de bør eller ikke bør ligge vekke første gangen, man må vel som foreldre bruke litt skjønn tror jeg...:)

Skrevet

eldste var 6 mnd og yngste 2 mnd. Gikk fint begge gangene. Skal sies at han på 2 mnd sov hjemme, men med barnevakt.

Anonym poster: 88b03ef50c727621b97d34fd7bbc51c9

Skrevet

Jenta vår var 3 mnd første gang hun sov hos besteforeldrene. Gikk kjempefint. Natta var akkurat som den var her hjemme på den tiden. Hun har veldig like netter hos dem som hun har hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...