Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Tipper min er sterkere. Anonym poster: e39840da857047fe76898fa96783d30e
what a drittkjerring Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Mye mulig. Min er tjukkere enn han er sterk
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Han er garantert sterkere enn min. Men min pappa er verdens beste, så det har ikke noe å si. Anonym poster: 5036e4091f446ddc95c4f3b7d522e350
Lille♥mitt Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Sterkest i verden. Dessuten er det MIN mamma! MIIIIIN!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Min pappa er sterkere og større en din pappa! Og det bare vet jeg
Gjest ________ Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Min pappa er sterkere en din pappa!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Mamma er sterkest av alle hun!! Anonym poster: e339e976fc5a82b4b39c590a7ee44696
Musemorbr / Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Svak. Mulig den svakeste jeg kjenner. Han pleide å være supersterk, men så bare valgte han flaska igjen, etter ca 20 tørrlagte år.
Gjest Ziva Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Sterk som fy og farlig som rakkern.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Svak. Mulig den svakeste jeg kjenner. Han pleide å være supersterk, men så bare valgte han flaska igjen, etter ca 20 tørrlagte år. Huff, så trist... Klem Anonym poster: e339e976fc5a82b4b39c590a7ee44696
Musemorbr / Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Det er ok. Jeg har en temmelig sterk og tøff stefar altså. Pappa har jeg aldri bodd med, og ikke sett på 16 år.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Min pappa er så utrolig sterk! Jeg beundrer han virkelig! Han fikk kreft i april og det har vært eksplosjonsartet! Han har tatt i mot cellegift og strålinger uten å klage en eneste gang! Og det med vissheten om at det bare går en vei:kreften sprer seg og er uhelbredelig. Han har ikke lang tid igjen,han kan dø nårtid som helst. Og det er en lidelse å se den fine,sterke pappaen min forsvinne! Anonym poster: ce5dee3e5d807f61e4e8bad53986c77e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #13 Skrevet 22. november 2012 Pappaen min er død :-( Anonym poster: 12786255d567b5a3f9f7bd03c8300395
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Min pappa er vaffal sterkere enn din, og hvis ikke du er snill får du ikke komme i bursdagen min! Såh blæh såh! Anonym poster: ea38a00665db4011fe3f7b2f6d6c5b22
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Pappaen min er død :-( Anonym poster: 12786255d567b5a3f9f7bd03c8300395 Det er min pappa og Så alt for tidlig.. Meeen han var veldig sterk, både mentalt og fysisk Anonym poster: 9f5054b3318d4dd75452a855b9dceb84
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Aner ikke. Jeg er i hvert fall sterkere!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Pappaen min er aske, så ikke mye krefter der. Anonym poster: b5b7695eca66b6571cd88911596cea43
Juliprinsessene Skrevet 22. november 2012 #18 Skrevet 22. november 2012 Min pappa er ikke den sterkeste, og har heller ikke vært den beste. Men jeg vet ikke åssen vi skulle klart oss uten han det siste året!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå