Gå til innhold

Hvor sterk er pappaen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper min er sterkere.

 

Anonym poster: e39840da857047fe76898fa96783d30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye mulig. Min er tjukkere enn han er sterk :P

Skrevet

Han er garantert sterkere enn min. Men min pappa er verdens beste, så det har ikke noe å si.

 

Anonym poster: 5036e4091f446ddc95c4f3b7d522e350

Skrevet

Sterkest i verden.

 

 

Dessuten er det MIN mamma! MIIIIIN!!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Min pappa er sterkere og større en din pappa! Og det bare vet jeg :)

Skrevet

Mamma er sterkest av alle hun!! :)

 

Anonym poster: e339e976fc5a82b4b39c590a7ee44696

Skrevet

Svak. Mulig den svakeste jeg kjenner. Han pleide å være supersterk, men så bare valgte han flaska igjen, etter ca 20 tørrlagte år. :(

Skrevet

Svak. Mulig den svakeste jeg kjenner. Han pleide å være supersterk, men så bare valgte han flaska igjen, etter ca 20 tørrlagte år. :(

 

Huff, så trist... Klem

 

Anonym poster: e339e976fc5a82b4b39c590a7ee44696

Skrevet

Det er ok. Jeg har en temmelig sterk og tøff stefar altså. Pappa har jeg aldri bodd med, og ikke sett på 16 år.

Skrevet

Min pappa er så utrolig sterk! Jeg beundrer han virkelig! Han fikk kreft i april og det har vært eksplosjonsartet! Han har tatt i mot cellegift og strålinger uten å klage en eneste gang! Og det med vissheten om at det bare går en vei:kreften sprer seg og er uhelbredelig. Han har ikke lang tid igjen,han kan dø nårtid som helst. Og det er en lidelse å se den fine,sterke pappaen min forsvinne!

 

Anonym poster: ce5dee3e5d807f61e4e8bad53986c77e

Skrevet

Pappaen min er død :-(

 

Anonym poster: 12786255d567b5a3f9f7bd03c8300395

Skrevet

Min pappa er vaffal sterkere enn din, og hvis ikke du er snill får du ikke komme i bursdagen min! Såh blæh såh!

 

Anonym poster: ea38a00665db4011fe3f7b2f6d6c5b22

Skrevet

Pappaen min er død :-(

 

Anonym poster: 12786255d567b5a3f9f7bd03c8300395

Det er min pappa og :( Så alt for tidlig.. Meeen han var veldig sterk, både mentalt og fysisk :)

 

Anonym poster: 9f5054b3318d4dd75452a855b9dceb84

Skrevet

Aner ikke. Jeg er i hvert fall sterkere! ;)

Skrevet

Pappaen min er aske, så ikke mye krefter der.

 

Anonym poster: b5b7695eca66b6571cd88911596cea43

Skrevet

Min pappa er ikke den sterkeste, og har heller ikke vært den beste. Men jeg vet ikke åssen vi skulle klart oss uten han det siste året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...