Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Er gravid og har noen kg for mye. Vet at man ikke skal slanke seg når man er gravid, men det er jo viktig å være i aktivitet, spise sunt og kutte ut usunn mat og drikke. Noen erfaring? tips eller råd? Anonym poster: a227aaef32625987c40096148e23e7b4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Du sier det egentlig bra selv:) Ikke slank deg eller gå på noen kur. Kutt ut snop, brus og annen drikke med sukker. Spis rent, altså lag maten fra bånn av. Bruk karbonadedeig istede for kjøttdeig, ungå farsprodukter. Kan også bytte ut fløte/rømme med kesam ol. Spis mer frukt og grønt og beveg deg mer:) Lykke til med graviditeten. Anonym poster: 3b1662972d9a06126f659e1f48ced13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå