Gå til innhold

Erfaring med graviditet og "slanking" ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og har noen kg for mye. Vet at man ikke skal slanke seg når man er gravid, men det er jo viktig å være i aktivitet, spise sunt og kutte ut usunn mat og drikke.

 

Noen erfaring? tips eller råd? :)

 

Anonym poster: a227aaef32625987c40096148e23e7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det egentlig bra selv:) Ikke slank deg eller gå på noen kur. Kutt ut snop, brus og annen drikke med sukker. Spis rent, altså lag maten fra bånn av. Bruk karbonadedeig istede for kjøttdeig, ungå farsprodukter. Kan også bytte ut fløte/rømme med kesam ol.

Spis mer frukt og grønt og beveg deg mer:) Lykke til med graviditeten.

 

Anonym poster: 3b1662972d9a06126f659e1f48ced13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...