Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Det har jo vært en så stor økning i spredning av englefjær den siste tiden at til og med forskere innen biologien har klødd etter å få undersøke fenomenet. Er det noen her som er villig til å låne bort en fjær? Så vidt jeg vet, har den stakkars forskeren som innstendig etterlyste slike fjær, ikke mottatt en eneste en.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2012 Seriøst ? Ja, det var en helt seriøs forespørsel fra hans side. Man har jo kartlagt det meste som fins å kartlegge om fjær og DNA i dag, så når det dukker opp helt nye fjær som aldri har vært undersøkt, er det ikke rart at det klør litt i forskerfingre
Musemorbr / Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Prinsessen og vennene fra engleskolen hadde jo fått en hel haug, men hadde beklageligvis kastet alle....
Gjest Heartbroken Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Jeg fant to bittesmå fjær under senga til gullklumpen og gikk ut fra at det var dundynen som røytet, men kanskje det har vært en engel på besøk hos oss? Egentlig en rørende tanke, siden vi har en engel i himmelen, det hadde vært en god følelse å tro at han kom for å passe på sin lillebror <3 Men uansett så har jeg kastet begge to for en tabbe
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Prinsessen og vennene fra engleskolen hadde jo fått en hel haug, men hadde beklageligvis kastet alle.... Ja, fort gjort.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2012 Prinsessen og vennene fra engleskolen hadde jo fått en hel haug, men hadde beklageligvis kastet alle.... Rart i grunn... Jeg tror at hvis jeg hadde vært så heldig å finne noe sånn, hadde det blitt oppbevart i glassmonter, men det er kanskje annerledes når det er så hverdagslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå