Gå til innhold

Flere som venter nummer 4?


Lykkelig_4♥♥♥♥

Anbefalte innlegg

En liten ekstra bonus er på vei! Er det flere her som venter nummer fire? Er med litt skrekkblandet fryd! Ikke noe "uhell" men litt overveldende allikevel kanskje... Kommer til verden før minste fyller 2 år. Plutselig blir det fire små i heimen som ikke en gang går på skole! Men, er selv-valgt! Klager ikke! Det beste jeg vet er å være mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, og for å svare på det du spør om, ikke om det snødde i helvete ville jeg ha flere unger. Nr 4 kommer aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Gratulerer så mye, kjempespennende!!

 

Jeg venter også nummer fire:). Gleder meg masse nå, selv om vi blir mange og jeg var litt overrasket og sjokkert i starten. Når minste blir født så er største 7.5 år.

Det var egentlig ikke planlagt hos oss, men babyen er hjertlig velkommen:) Jeg har termin i slutten av juni og har allerede fortalt det til de to eldste (minstemann skjønner det nok ikke da han er bare 2 år), de ble kjempeglad, helt i hundre, det var morro altså:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Gratulerer så mye, kjempespennende!!

 

Jeg venter også nummer fire:). Gleder meg masse nå, selv om vi blir mange og jeg var litt overrasket og sjokkert i starten. Når minste blir født så er største 7.5 år.

Det var egentlig ikke planlagt hos oss, men babyen er hjertlig velkommen:) Jeg har termin i slutten av juni og har allerede fortalt det til de to eldste (minstemann skjønner det nok ikke da han er bare 2 år), de ble kjempeglad, helt i hundre, det var morro altså :)!

Gratulerer til deg også! :) Her er største 6 år når nr 4 kommer, og minsten har dag ikke fylt to år enda... Vet det blir travle tider! Men har alltid ønsket meg en stor familie, og gleder meg allikevel... Vi kommer ikke til å dele nyheten med noen i familien før jula er over. Vil gjerne være sikker på at alt går bra før vi forteller det... Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

venter mitt 4 barn,litt redd for å miste dette,siden jeg var 4 månder på vei i februar,d ble da oppdaget at d va dødt i magen og måtte ta haste utskrapning i hu og hast,,,sitter ennda i meg...krysser fingrene at d går bra denne gangen for det om det ikke er planlagt.skal slutte å stole på p-sprøyter i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, jeg er 44 og venter nr 4 :) Trodde mine fruktbare år var over vi...

Planlegging er oppskrytt sier nå jeg, for 15 år siden var jeg konstant avholds og gikk fast på folsyre helt til jeg fikk tvillinger som 35-åring. Ved hjelp av IVF.(da men ikke nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...