Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Da jeg fikk jenta mi, klarte hun å suge fra første forsøk:) Jeg forsatte å amme henne i "vanlig" stilling, og det gikk helt fint. Men så kom alle rådene fra diverse barnepleiere: "Du må ikke amme mer enn 30min på hver side", "Det er nok best for deg å legge babyen i tvillingstillingen når du ammer", "Du må ikke holde på puppen for da kan melkeproduskjonen stoppe". Jeg var førstegangsfødende og tok jo til meg alle rådene jeg fikk, og da ble det bare tull! Jeg fikk ikke til tvillingstillingen, det var MYE bedre for meg å amme henne på "vanlig" måte, og jeg måtte holde på puppen for ellers fikk ikke jenta mi puste, og fordi jeg fulgte rådet om "ikke mer enn 30min på hver pupp" så fikk jeg mindre og mindre melk! Så jeg vil bare si til alle kommende mødre som er førstegangs, gjør det som føles riktig for deg, det er du som kjenner din egen kropp og det er faktisk du som (etterhvert hvertfall) kjenner din baby! Det er ikke alle råd det er lurt å følge! (Må bare legge til at barnepleierene bare ville hjelpe, så de gjorde ikke noe galt i den forstand, det ble bare litt mye akkurat der og da ) Anonym poster: dd3711bb7c51c45a2e16d372de0d8a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå