Snøkrystaller Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Fant drømme antrekket i går! Lenge siden jeg har sett noe jeg bare falt for med en gang. Jeg så jo egentlig også att det kom til å bli deppers helt til jul hvis jeg prøvde den.... meeeen.. med svarte super hold inn og hooker heels så kanskje... NEI Hvorfor vil jeg meg selv så vondt? Ikke synes hun i butikken jeg var noe morsom når jeg sa jeg skulle kjøpe den når jeg fikk spiseforstyrrelser heller... usj... kanskje jeg skal ta turen innom Sug Lut for en hurtig diett...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Shapewear gjør susen. Kjøp hel fra under pupp og ned til lår. Jevner ut og glatter ut bulker, og vips. Amazing.
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Alt som er i hold-in får meg bare til å se verre ut, ettersom det har en tendens til å rulle nedover og få alt over til å henge utover som en slapp pølse. En ting er bilring, men når den sitter godt over midjen så ser det mindre enn akseptabelt ut. Så jeg har godtatt at jeg har litt pondus og prøver å bære den med stolthet. I svake øyeblikk kaller jeg den Karl-Gunnar.
Gjest sug lut Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Fant drømme antrekket i går! Lenge siden jeg har sett noe jeg bare falt for med en gang. Jeg så jo egentlig også att det kom til å bli deppers helt til jul hvis jeg prøvde den.... meeeen.. med svarte super hold inn og hooker heels så kanskje... NEI Hvorfor vil jeg meg selv så vondt? Ikke synes hun i butikken jeg var noe morsom når jeg sa jeg skulle kjøpe den når jeg fikk spiseforstyrrelser heller... usj... kanskje jeg skal ta turen innom Sug Lut for en hurtig diett... Ja, det er rask og brutal vei til flat mage... men det er nok også eneste fordel...Støtter forresten det med holdinn-saker, bare vær klar over på forhånd om du har tenkt å kle av deg med noen fremmede den kvelden (hvilket av og til skjer på julebord, tross alt), alle de holdinn-sakene jeg har prøvd har sånn klebe-holde-oppe-strikk som lager skikkelige hudvabler.
Gjest sug lut Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 I svake øyeblikk kaller jeg den Karl-Gunnar. Veldig søtt å ha navn på bilringen.. men blir det ikke litt konflikt når du skal kvitte deg med den? Stakkars Karl-Gunnar, liksom?
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 I svake øyeblikk kaller jeg den Karl-Gunnar. Veldig søtt å ha navn på bilringen.. men blir det ikke litt konflikt når du skal kvitte deg med den? Stakkars Karl-Gunnar, liksom? Karl-Gunnar vil alltid være med meg, selv om han ikke synes for omverdenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå