Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Uff, vi har tre søte barn ganske tett i alder hele gjengen.. Jeg har vært ekstremt sliten i perioder og bare gledet meg til de blir litt større og selvstendige.. Mannen og jg bruker kondom og har igrunn vært forsiktige.. Men han har vært litt inni uten kondom, men tatt på seg før det går... Jeg fikk mens eller hadde en blødning den 1 nov som varte noen dager, derfor skal jeg jo egentlig på ingen måte kjenne noen gravidsymptomer nå ettersom eggeløsning nesten akkurat har funnet sted.. Jeg er på ingen måte ute etter å finne symptomer, men forrige uke og denne uken så har de bare blitt forsterket mer og mer og jeg blir helt fortvila.. Har bestilit test på nett som nok kommer idag eller i morgen.. Sånn da fikk jeg det ut... Anonym poster: 3ad116e14889703a4dad5b97a5a07e5d
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Hvis du har kjøpt sånne billigstrimler kan du teste nokså tidlig, bare så du er klar over det. Lykke til med testingen!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Hvis du har kjøpt sånne billigstrimler kan du teste nokså tidlig, bare så du er klar over det. Lykke til med testingen! Jo takk, det er billigstrimmel ..Ja, vet at de kan brukes tidlig har brukt de i de andre svangerskapene.. Det som gjør at jeg er ekstra bekymret er at jeg har disse små stikningene på venstre side.. Har ikke kjent noe sånt siden jeg var gravid.. Er der når jeg reiser meg opp osv... Itillegg hadde jeg unormalt mye utflod forrige uke.. Skummelt dette her.. Men det kan kanskje komme av andre ting også ? :/ Anonym poster: 3ad116e14889703a4dad5b97a5a07e5d
Musemorbr / Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg tror du er gravid, faktisk.. Men, det er da ikke verdens undergang det? Og mannen har tross alt selv valgt å stupe i vannet uten badehette, så han kan ikke si noe på det han heller. Om dere ikke ønsket flere, hadde dere vel vært kjempenøye med å bruke prevensjon? Det er sikkert en mening med det, dersom du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Jeg ble gravid på akkurat den måten, mannen var inne og hilste på litt under forspillet men aldri noe hoppe av i svingen eller lignende. Bare så vidt inne lenge før det var snakk om utløsning. Men som du vet er det sædceller i smøringen som kommer fra penis når mannen blir opphisset og det er visst litt forskjell fra mann til mann hvor mange sædceller han slipper før orgasme (noen kan jo hoppe av i svingen i årevis uten å bli gravid, også er det sånne som min mann som gjorde meg gravid tidlig i forspillet). Så vi ble firebarnsforeldre... Jeg gråt da jeg testet positivt, var sikker på at dette kom jeg ikke til å orke. Men det gjorde jeg, og vi har faktisk aldri angret, minstejenta er et sjarmtroll uten like og vi kan ikke tenke oss livet uten henne. Nå er barna 3,5 år, 5 år, 8 år og 11 år, tiden med nattevåk o.l. er over og familiedynamikken er helt perfekt Lykke til! Anonym poster: a3f2ca21d9a0b2d66334ad3a7228bf61
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Å kjære vene, blir helt svett jeg.. Ok, det er på ingenmåte fullstendig krise, vi har økonomi og god plass.. Er bare det at nå var vi endelig ferdig med babyperioden, er ikke noe gla i den perioden der.. Så frem til enklere hverdager osv, men jeg prøver ikke å tenke så mye på dette før jeg snart får bekreftet svaret.. Men ser jo at sjangsen er der.. Men ettersom jeg hadde denne blødningen/mensen den 1 nov så syntes jeg alt er litt rart... Får det ikke helt til å stemme.. Hi Anonym poster: 3ad116e14889703a4dad5b97a5a07e5d
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Med blødning 1 november kan du jo ha hatt el 2 uker etter.... Så det er jo en mulighet. Du høres ut som meg når jeg var gravid. Stikkninger i siden som var der spesiellt når jeg reiste meg.... Skjønner det er kjipt om du ikke ønsker det Tvi tvi!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Det er faktisk mulig å ta abort også. Det er du som kjenner om du orker flere barn.
Gjest Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Ikke for å være frekk eller noe. Men hadde dere virkelig ikke villet hatt flere, så hadde jeg vel valgt andre alternativer en kondom? Sterilisering av mannen som knapt koster 1500,- og fort gjort. Og ja den funker like bra etter. Og sexlivet blir mye bedre, siden man slipper å tenke på "hvis man blir gravid eller nå kan jeg bli gravid".. Håper du tar rett valg om det skulle vise seg at dere er gravide Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå