Gå til innhold

er kjæresten sympatisk når du er husredd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kjæresten deres visst dere er foreksempel redd i leiligheten etter noen merkelige lyder?

Er han sympatisk?

Jeg hørte noen rare lyder i leiligheten å spør kjæresten min om jeg kan ringe han så jeg kan snakke med han mens jeg ser gjennom leiligheten,ettersom jeg var skikkelig redd.

Å det gidder han ikke for som han sier så er det jo ingen i leiligheten min uansett,det er bare jeg som er hysterisk.

Vet jo at det stemmer at jeg er hysterisk men det minste han kunne gjort var å snakke med meg når jeg trengte det,når han uansett ikke var opptatt!

Anonym poster: 8e18f13388c4945a100c1c96b1e404a2

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Det var ingen snill kjæreste du hadde. Min hadde kont hjem å leitet for meg han :D

Skrevet

Nei jeg ble skikkelig sur når han ikke gidder engang å snakke med meg så jeg bare kunne sjekket her.

Det hadde tatt maks 1 minutt.

Å har aldri før spurt han om det,for dere som sikkert tenker at jeg ringer han hver dag med sånt :P

Var så rart for en av lekene til småen gikk plutselig på av seg selv inn på badet,å den skal kun gå på visst du trykker på den/kommer borti den.

Så ble jo livredd når den plutselig kom på av seg selv hehe!

Skrevet

Husredd ???

Anonym poster: 36360e4daa9d7cd3b7a05fd5227330e3

Skrevet

Husredd ???

Ja har du ikke hørt om det før?

Har alltid vært litt husredd å det ble veldig forsterket når uvante lyder kommer.

Skrevet

Husredd ???

Ja har du ikke hørt om det før?

Har alltid vært litt husredd å det ble veldig forsterket når uvante lyder kommer.

Hm !! Nei, faktisk ikke, men høres ubehagelig ut..

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Aner ikke, for husredd har jeg aldri vært. Det finnes ikke noe bedre enn å få ha huset helt for seg selv av og til. Synd det skjer så sjelden.

Skrevet

Hehe, hadde jeg ringt og vært redd hadde jeg vel fått beskjed om å finne frem et våpen, sette meg i et hjørne så jeg hadde godt oversikt og ingen kunne kommet innpå meg bakfra eller fra sidene, og vente på ham, evt om han var for lagt borte; ringe en nabo som kan komme med flere våpen og beskytte meg :P

Han er litt overbeskyttende.

Anonym poster: 56db57b85b15bbe5c151e322c2529539

Skrevet

Det har jeg aldri vært heldigvis. Men han synes det er tullete, så jeg hadde vel ikke fått den største sympatien. Ikke at han ikke hadde brydd seg, men han hadde nok ikke helt sett problemet.

Skrevet

Babylekene har skremt meg MANGE ganger, men tror de bare lever sitt eget liv!!

Men det var ingen snill kjæreste! Kanskje han prøver å tøffe deg opp litt;)

Skrevet

Mannen min er som regel både empatisk og sympatisk, men om jeg hadde vært en slik jente som ringte han stadig vekk fordi jeg var husredd hadde jeg neppe endt opp som kona hans ;)

Han er den type mann som vil ha en jente som vekker beskyttelsesintsinktene hans, han tenner på litt tøffere og røffere jenter.

Akkurat som kvinner er forskjellige er jenter også forskjellige, om du er en jente som liker en beskyttende mann som elsker å ta vare på deg og passe på deg og han er en mann som liker tøffe og selvstendige jenter så har dere en liten utfordring. Men er kjærligheten sterk nok finner dere nok ut av det :)

Anonym poster: 1cdabec96e3e98c3e03c308e71d20a9a

Skrevet

Mannen min er som regel både empatisk og sympatisk, men om jeg hadde vært en slik jente som ringte han stadig vekk fordi jeg var husredd hadde jeg neppe endt opp som kona hans ;)

Han er den type mann som vil ha en jente som vekker beskyttelsesintsinktene hans, han tenner på litt tøffere og røffere jenter.

Akkurat som kvinner er forskjellige er jenter også forskjellige, om du er en jente som liker en beskyttende mann som elsker å ta vare på deg og passe på deg og han er en mann som liker tøffe og selvstendige jenter så har dere en liten utfordring. Men er kjærligheten sterk nok finner dere nok ut av det :)

Han er IKKE den type mann som vil ha jenter som vekker beskyttelsesinstinktene hans mente jeg selvfølgelig...

Skrevet

Her fulgte mannen meg på do når strømmen hadde gått, og satt og vente på badet mens jeg dusjet etterpå. Han har heldigvis innsett at det å være husredd er en del av meg, og det gjør det ikke noe bedre å krangle på det.

Men generelt er han bare veldig snill.

Men HI, hvorfor sa du hvorfor du ville ringe, kunne du ikke bare ring og skravla litt mens du tok deg en runde i leiligheten?

Skrevet

hehe godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt skremt av babylekene.

Var helt sikker på at det var noen i leiligheten på badet siden jeg hørte lyden fra leken hehe.

Men tøffet meg til slutt opp å gikk helt alene å sjekket rundt i leiligheten uten å en gang snakke med noen i telefonen,nesten litt stolt jeg :P

Skrevet

Her fulgte mannen meg på do når strømmen hadde gått, og satt og vente på badet mens jeg dusjet etterpå. Han har heldigvis innsett at det å være husredd er en del av meg, og det gjør det ikke noe bedre å krangle på det.

Men generelt er han bare veldig snill.

Men HI, hvorfor sa du hvorfor du ville ringe, kunne du ikke bare ring og skravla litt mens du tok deg en runde i leiligheten?

For klokken ett om natten er det bare ikke helt naturlig å ringe han sånn uten videre :P

Har ikke svart han på sms etter ha sa nei til meg,så lærer han kanskje at det ikke var noe smart trekk å være så ufølsom.

Skrevet

Om du vekket han klokken ett om natten for å snakke på telefonen fordi du er husredd skjønner jeg godt at han ble sur, det hadde jeg også blitt ;)

Skrevet

hehe godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt skremt av babylekene.

Var helt sikker på at det var noen i leiligheten på badet siden jeg hørte lyden fra leken hehe.

Men tøffet meg til slutt opp å gikk helt alene å sjekket rundt i leiligheten uten å en gang snakke med noen i telefonen,nesten litt stolt jeg :P

Bra!! Jeg og ville vært stolt:):)

Skrevet

Om du vekket han klokken ett om natten for å snakke på telefonen fordi du er husredd skjønner jeg godt at han ble sur, det hadde jeg også blitt ;)

Han var våken for snakket med han på nettet.

Skrevet

Ehh for da blir han jo mer sympatisk ja..

Tror det heller får motsatt virkning.

At han blir irritert over at du gjør så stort ut av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...