forevermamma Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Ser på Finn.no at mange selge brukte mammaklær, og det er supert, man rekker jo ikke å bruke dem så lenge. Men brukte amme-BH'er!?! Ærlig talt, det er jo bare EKKELT. En fremmed dames store svette lekkende ammepupper har brukt den... da vil jeg IKKE ha den!! Just saying...
Catlady Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Folk som kjøper det pga seksuell tenning leste jeg for en stund siden i avisen. God brukte truser er fest for enkelte å snuse på altså ... Jøss, tenkte jeg mens jeg leste, her er de uante muligheter for ekstrainntekter, og i tillegg snyte på skatten. Han ene hadde tilbydd 500 for skikkelig godt brukte,innsausa truser også ... Det finnes mange rare frukter i Guds hage pleide min mormor å si ... Og nei noen truseselger ble jeg aldri, slett moral og alt, men et sted går grensen
Ingunn89 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 De fleste ammebhene jeg har sett på finn er ubrukte i pakning.. Er da fint for de med dårlig råd å kunne spare noen kr på ammebh.
Gjest Malore Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Ser ikke problemet... Det blir jo vaska...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Ohh, hvem trenger ekstrajobb, når man bare kan selge trusene sine
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Lurer på hvor man får kontakt med disse fetisjistene?
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Lurer på hvor man får kontakt med disse fetisjistene? Fant deg... og ditt parallelle univers!
FruTaraldsen Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Ville aldri ha kjøpt brukt undertøy, men det er nå min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå