Elsker livet Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg nekter mannen å blande seg i detaljer rundt klær og sko til meg og barna. Det er mitt felt. Jeg kjøper akkurat så mye jeg vil, hva jeg vil, og til den prisen jeg vil. Han får ikke vaske andre klær enn sine egne for han er elendig på å sortere og velge riktig program. Han får ikke kile eller stryke meg lett på magen, det hater jeg Han får ikke selv bestemme hva han skal ha på seg når vi skal noe der en gjerne pytner seg litt mer enn en vanlig. Han må komme å få det godkjent. Han får ikke stelle håret til jenta var, resultatet blir tragisk.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Stakkars fyr som har en kone som skal bestemme alt over han. Anonym poster: 8cbf6280c67031cb59253778b7e537c4
Februargullet2013 Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Nei egentlig ikke:) trenger ikke det enda,men hvis dere har felles penger så synes jeg jo det blir feil hvis du bruker masse penger på deg og barna da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Nekter ham analsex med meg. Bortsett fra det så nekter jeg ham ingenting, men jeg har gitt beskjed om ting jeg ikke liker og hvilke konsekvenser det vil få dersom han gjør det likevel. Som å være utro, kjøre i fylla og slike selvfølgeligheter Anonym poster: ff2b4320fa786d688c0ab66c9e31f079
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2012 Nei egentlig ikke:) trenger ikke det enda,men hvis dere har felles penger så synes jeg jo det blir feil hvis du bruker masse penger på deg og barna da Jeg har en sum jeg råder over. Eneste kravet er at det skal skikkelig mat på bordet.
me_87 Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Visst dere har felles økonomi så syns jeg han absolutt har noe med å legge seg oppi hvor mye du bruker på klær til deg og barna. Å at han må få godkjent klærene av deg når dere skal noe spesiellt er jo helt absurd! Kan ikke skjønne at han lar deg behandle han som en liten unge på 5 år som ikke kan ta egne valg.
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2012 Visst dere har felles økonomi så syns jeg han absolutt har noe med å legge seg oppi hvor mye du bruker på klær til deg og barna. Å at han må få godkjent klærene av deg når dere skal noe spesiellt er jo helt absurd! Kan ikke skjønne at han lar deg behandle han som en liten unge på 5 år som ikke kan ta egne valg. Han tar de fleste viktige valg for familien om vi ikke er enige. Men disse feltene er mine. Det er slik det fungerer best i vår familie.
Februargullet2013 Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Nei egentlig ikke:) trenger ikke det enda,men hvis dere har felles penger så synes jeg jo det blir feil hvis du bruker masse penger på deg og barna da Jeg har en sum jeg råder over. Eneste kravet er at det skal skikkelig mat på bordet. Oki da er det mer forstårlig,
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2012 Stakkars fyr som har en kone som skal bestemme alt over han. Anonym poster: 8cbf6280c67031cb59253778b7e537c4 Så du tror dette er å bestemme alt. Det er flere avgjørelser som må tas i en familie enn dette.
IceNose Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Hvorfor i all verden skal jeg nekte mannen min å gjøre noe som helst?Det er jo bare sykt.. Det er noe annet å ha en annen mening om ting..Men jeg vil ikke kalle det nekting, det er du som har bestemt at sånn er det bare..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Jeg nekter mannen min å spise junk- men det driter han i hvis han føler for det Anonym poster: b49837aed24ca640ffd8e9968b886d4e
Gjest SprøstektLøk Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Jepp, nekter han å kaste sokker overalt... Han nekter visst og høre på meg og
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #13 Skrevet 22. november 2012 Hender jeg nekter han å kjefte på barna. Han har litt for kort lunte av og til. Anonym poster: c7515907bfc3843dd6bd9a1b545648ba
Elsker livet Skrevet 22. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2012 Hvorfor i all verden skal jeg nekte mannen min å gjøre noe som helst?Det er jo bare sykt.. Det er noe annet å ha en annen mening om ting..Men jeg vil ikke kalle det nekting, det er du som har bestemt at sånn er det bare.. som vi sammen har bestemt at vi vil ha det
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Å være utro, slå meg og å spille bort alle pengene våre er gode eksempler. Ikke at jeg trenger det, for han er voksen og skjønner at slikt ikke er akseptabelt, men det er hvertfall noe av det som ville fått alvorlige konsekvenser om han skulle finne på det.
Ennai Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Slike ting som å legge seg på grusen under en bil i nye/nyvaskede klær har jeg sakt ifra til han om flere ganger. Og som mannen til elsker livet kommer min mann til meg for å godkjenne klærne sine hvis vi skal noe spesielt. rett og slett fordi han finner bestandig det verste han har i klesskapet:-P i følge han selv så har han ikke feil på klær:-P Men jeg nekter kan ikke noe. legger han seg på grusen i nye klær så får han vaske det selv. Samme med hvis kan har på seg skitne og fillete klær når vi skal noe, er det han som ser ut som en fus, ikke jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå