Gå til innhold

Jeg har sagt opp jobben og angrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ennå ansatt hos bemanningsbyrået,men sa opp hos de jeg var innleid hos (innleie som skulle gå mot fast etter 6 mnd). Hva gjør jeg? Angrer så fælt,men synes det er flaut å innrømme det.

Anonym poster: 3ab7bfb4ab648b1388d2b95efefb7175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid har det gått? Kan du ikke bare trekke tilbake oppsigelsen din da? :)

Skrevet

Har gått 3 dager. Hadde kun vært ansatt 2 uker. Men jeg syns det er kjempepinlig å komme krypende tilbake :-/

Tenk om de ikke vil ha meg tilbake engang.

Hi

Skrevet

Bare si du ombestemte deg, å så trekker du oppsigelsen din :) Ikke tenk så mye på det du. Det har to stykker gjort på min arbeidsplass og det var ingen som sa noe på det.

Skrevet

Og da hadde de slutta også? For så å komme tilbake?

Hi

Skrevet

Man kan ikke trekke tilbake en oppsigelse med loven i hånd. Du må nok krype litt og håpe de ikke har begynt ansettelsesprosessen ;).

Anonym poster: 66b8d7953c9ba07a98cb3adfa5d6f087

Skrevet

Jo, man kan trekke tilbake oppsigelsen innen oppsigelsestiden har gått ut.

Anonym poster: 97075f1718b1a8646320b63d55c4f4eb

Skrevet

Ja, de hadde slutta :) - Levert inn oppsigelsen sin, og så trukket den tilbake i ettertid.

Skrevet

Haha. Smart...

Anonym poster: e030df91e5313bb0fd8cbbd3b3836b57

Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig, og dermed skikkelig kjip med deg:

Hadde jeg ansatt en vikar som sa opp etter to uker, og så ombestemte seg igjen 3 dager etter det, ville jeg ansett vedkommende som så ustabil arbeidstaker at jeg ikke hadde ønsket å beholde ham/henne om det ikke fantes en VELDIG god forklaring på en så merkelig oppførsel.

Så jeg er spent på hvilken forklaring du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...