BikkjeBisk Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Hahaha! Jeg er jomfru selv om jeg har født et barn...
holahopp Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 syns rettsaken var litt suspekt må jeg si. Helt klart skyldige til det motsatte er bevist og det klarte de ikke å bevise i følge retten. Men ser ikke noe grunn til at de skulle drepe han for å så ha de vitnene. Minner mer om at noen ville robbe de og slå ble sjåføren drept. Så jeg tror de er uskyldige i drap, men kanskje skyldig i andre ting der nede. Tror ikke de har helt rent mel i posen
BikkjeBisk Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Seff drap de ham. Har du sett bilde der de vasker blod?
ærlig talt Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror dem er uskyldige. Jeg så dokumentaren om dem nå nettopp og det som er helt sikkert er at rettssystemet i Kongo er latterlig! Rettssaken var rett og slett en farse!
marsgutt 2013 Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 tror de er uskyldige i drap. såg en annen dokumentar om de og der kom det fram en del som sa at de var det også.
Lille♥mitt Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Seff drap de ham. Har du sett bilde der de vasker blod? Ja jeg har sett det bilde men det sier meg ingenting. Et annet bilde gjorde at de også fikk dødsdom for å være spioner sendt fra staten Norge (Moland i uniform fra førstegangstjeneste) og det er jo like teit.
ærlig talt Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Seff drap de ham. Har du sett bilde der de vasker blod? Så du dokumentaren i kveld? Om de moland og French sier er sant, skjønner jeg faktisk at de reagerte som de gjorde, altså med et lettere hysterisk smil. Å bli skutt på i jungelen i Kongo og klare å komme seg vekk uten skader er en bisarr situasjon.. Som har føre til merkelig oppførsel når de skjønner hva som faktisk har skjedd.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre?
ærlig talt Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre? Neida, det ene utelukker ikke det andre. Men hvilke motiver skulle de ha for å drepe denne mannen?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre? Neida, det ene utelukker ikke det andre. Men hvilke motiver skulle de ha for å drepe denne mannen? Nå er jo de fra min omegn for å si det slik;) Og jeg kjenner til typene fra før av. Eller iallefall en av de. Han var vel ikke mors beste barn fra før av heller. Jeg er usikker på motivet, men de skulle vel spare noen penger da kanskje??
Catlady Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Ser ikke grunnen til at de plutselig skulle drepe guiden sin midt i "tjukkeste jungelen", når de trenger han ... Henger ikke på greip.. At de ble overfalt av landeveisrøvere høres mer realistisk ut for min del ... At Moland står og tørker blod med tommel opp og nypult glis rundt munnen får det igjen til å få meg til å tenke at han ikke har helt rent mel i posen ... Eller veldig dårlig humor ......
marsgutt 2013 Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre? Neida, det ene utelukker ikke det andre. Men hvilke motiver skulle de ha for å drepe denne mannen? Nå er jo de fra min omegn for å si det slik;) Og jeg kjenner til typene fra før av. Eller iallefall en av de. Han var vel ikke mors beste barn fra før av heller. Jeg er usikker på motivet, men de skulle vel spare noen penger da kanskje?? Har du sett den forige dokumentaren? er noen år siden den gikk på tv no? der kommer det frem mye som taler for at de ikke drepte sjåføren. at de ikke har gjort noe som helst galt kan diskuteres, men drap tror jeg ikke.
ærlig talt Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Det er nesten ingen veier i det området, og som to hvite menn; hvordan skulle de klare å komme seg unna med mord? Jeg kan ikke annet enn å tro på det de fortalte i dokumentaren, noe annet virker veldig ulogisk. Men, sitter ikke med svaret jeg heller, altså
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre? Neida, det ene utelukker ikke det andre. Men hvilke motiver skulle de ha for å drepe denne mannen? Nå er jo de fra min omegn for å si det slik;) Og jeg kjenner til typene fra før av. Eller iallefall en av de. Han var vel ikke mors beste barn fra før av heller. Jeg er usikker på motivet, men de skulle vel spare noen penger da kanskje?? Har du sett den forige dokumentaren? er noen år siden den gikk på tv no? der kommer det frem mye som taler for at de ikke drepte sjåføren. at de ikke har gjort noe som helst galt kan diskuteres, men drap tror jeg ikke. Nei, den har jeg ikke sett. Det burde jeg jo absolutt ha gjort før jeg uttaler meg i saken. Men på dib-forum er det vel lov til å mene litt uten å ha alle fakta;) Nei, tviler på at de har rent mel i posen. Men kan jo godt hende at du har rett i at de ikke drepte sjåføren:) Uansett er jo rettssaken helt pinlig!
marsgutt 2013 Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror absolutt at de er skyldige! Men rettssaken var jo likevel helt latterlig. Det ene trenger jo ikke å utelukke det andre? Neida, det ene utelukker ikke det andre. Men hvilke motiver skulle de ha for å drepe denne mannen? Nå er jo de fra min omegn for å si det slik;) Og jeg kjenner til typene fra før av. Eller iallefall en av de. Han var vel ikke mors beste barn fra før av heller. Jeg er usikker på motivet, men de skulle vel spare noen penger da kanskje?? Har du sett den forige dokumentaren? er noen år siden den gikk på tv no? der kommer det frem mye som taler for at de ikke drepte sjåføren. at de ikke har gjort noe som helst galt kan diskuteres, men drap tror jeg ikke. Nei, den har jeg ikke sett. Det burde jeg jo absolutt ha gjort før jeg uttaler meg i saken. Men på dib-forum er det vel lov til å mene litt uten å ha alle fakta;) Nei, tviler på at de har rent mel i posen. Men kan jo godt hende at du har rett i at de ikke drepte sjåføren:) Uansett er jo rettssaken helt pinlig! den gikk i 2009 fant jeg ut. rent mel i posen har de nok ikke.rettsaken er helt bak mål. og kongo er kun ute etter penger fra norge. først krevde de vell 4,5 milliarder. nå 2.7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå