Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 For noen mnd. siden gikk jeg til legen fordi jeg hadde så store sovevansker. Fikk utskrevet imovane 5mg (10stk) Som jeg skulle prøve. Brukte dem umiddelbart, og brukte dem da i seks netter, så gikk det greit å sove uten igjen. Så en mnd etter det ca. fikk jeg problem på nytt, og brukte da i tre netter på rappen. Så nye soveproblemer nå. Tok en natt til mandag (den siste jeg hadde) sov godt, men fikk ikke sove i går natt, og har ligget i senga en time nå uten å få sove. Har lyst til å ringe og spørre om jeg kan få mer. Men blir jeg sett på som en junkie da? At jeg har brukt opp de ti tablettene allerede liksom? Anonym poster: f895a485c0bf098f9c49a2a64d7295a4
Gjest Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Nei..... en riktig junkie shoppe piller hos legen. Og noen har vi faktisk restriksjoner på, at de ikke får tabletter føre event 14 dager har gått , og det akkurat på dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Ok, da ringer jeg da. Og spør om å få mer. Syns disse tablettene var veldig effektive. Men litt skumle da. merket da jeg bruke dem i seks dager at toleransen allerede var høyere:S Anonym poster: f895a485c0bf098f9c49a2a64d7295a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå