Gå til innhold

Innvendig ul


Thie88

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bestilte ul time den 17 desember. Og fikk vite de tar vanlig og innvendig ul. Men får en høre hjertebank med vanlig ul?? Eller blir det på innvendig ul? Jeg synes det blir litt kleint å ha med kjæresten hvis jeg må ta en innvendig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det innvendig UL som er vanlig og som gir best bilder. Det er jo viktig at de får sett mest mulig mtp at alt er som det skal :) Ikke noe farlig med det. Gruet meg litt selv, men det er blåbær ift hva som skjer under fødselen. Ikke for å skremme!!! Når dere får se den lille krabaten på skjermen blir du helt betatt- tro meg :) vi jenter må bryte noen barrierer i denne fasen! Sånn er det bare... Men du kan glede deg til UL, det er kjempe fascinerende å se hva man har skapt sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner det! Har snakket med kjæresten, og han står over denne runden med ul. Han synes det er litt kleint selv :) men gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes du burde ta med din kjære. Innvendig ultralyd er mye mindre masete enn celleprøvene, legen skal aldri se inn eller sette inn den ekle jekken. Da vi var til ultalyden stod kjæresten min bak stolen/ved min hodehøyde, slik kunne vi begge se skjermen, og det var skikkelig fint å se hjertet pumpe. Man hører ingenting, men jeg var 8+4 og kunne tydelig se hjertet, og min kjære påstår å ha sett bevegelse.

 

Innvending ultralyd er ingenting å bekymre seg for, og overhodet ikke kleint. Jeg synes din kjære går glipp av masse om han ikke blir med, dessuten har han vel allerede sett deg truseløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...