Gå til innhold

Beste slankekuren noensinne! (For meg ihvertfall)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykemeldt mann! Han er vanligvis mye borte på kveldstid pga jobb, men nå er jo han jo hjemme da. Og siden all dritten jeg spiser havner i meg på kvelden, og jeg kun spiser sunt i nærheten av andre mennesker så er dette en super slankekur for meg! (Tvangstanker når det kommer til mat, KLARER ikke å spise usunt foran andre, derfor benytter jeg sjansen hver gang jeg er alene...) Måtte mannen være sykemeldt til evig tid (:P neida)

 

Anonym poster: 5380b02c837120da37ff568fd80ef8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år :P

Skrevet

Hehe, det tror jeg på :P Gikk ned fire kilo sist gang selv.

 

Anonym poster: 5380b02c837120da37ff568fd80ef8cf

Skrevet

For meg var det skilsmisse, aldri vært så skjelettlignende før i mitt liv... Var vondt å sitte i senga til og med :) 57 kilo fordelt på 1,78 cm :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år :P

 

Har aldri hatt omgangssyken, og nå vet jeg ikke om det er en bra ting eller ei :P Vil også ha flat mage igjen, he he!

Skrevet

Da kan du jo benytte (ikke)alenetida nå til å bytte ut vanen din da ;)

Skrevet
For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år :P

 

Har aldri hatt omgangssyken, og nå vet jeg ikke om det er en bra ting eller ei :P Vil også ha flat mage igjen, he he!

 

Hoi, aldri omgangssjuke?? Det gikk vel bortimot 10 år uten at jeg og hadde den, men så fort det kom unger i hus var den magien borte hehe.

 

Nei, det er ikke å anbefale. Det eneste positive med den (bortsett fra midlertidig flat mage) er at det går fort over. Det er en type fort-og-heftig-syke. Men kjære vene, så slapp man blir. Det er nesten det verste av alt.

Skrevet

Jeg er ikke enig i "fort over".

Jo, for oss voksne kanskje, men ikke for ungene her i gården.

Her ligger de glatt en uke hver :S

 

Nå er minsta i gang med døgn nummer 6, og største har akkurat startet, så vi er vel ikke ferdige på noen dager enda.

 

 

Mor vil mest av alt gråte...

 

Anonym poster: 0694c9f12e75c23b8b1744e9e4395527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...