Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Sykemeldt mann! Han er vanligvis mye borte på kveldstid pga jobb, men nå er jo han jo hjemme da. Og siden all dritten jeg spiser havner i meg på kvelden, og jeg kun spiser sunt i nærheten av andre mennesker så er dette en super slankekur for meg! (Tvangstanker når det kommer til mat, KLARER ikke å spise usunt foran andre, derfor benytter jeg sjansen hver gang jeg er alene...) Måtte mannen være sykemeldt til evig tid ( neida) Anonym poster: 5380b02c837120da37ff568fd80ef8cf
Gjest Mentha Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Hehe, det tror jeg på Gikk ned fire kilo sist gang selv. Anonym poster: 5380b02c837120da37ff568fd80ef8cf
*Sammy* Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 For meg var det skilsmisse, aldri vært så skjelettlignende før i mitt liv... Var vondt å sitte i senga til og med 57 kilo fordelt på 1,78 cm
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år Har aldri hatt omgangssyken, og nå vet jeg ikke om det er en bra ting eller ei Vil også ha flat mage igjen, he he!
Kliko Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Da kan du jo benytte (ikke)alenetida nå til å bytte ut vanen din da
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 For min del er det omgangssjuken. Har ikke hatt så flat mage på flere år Har aldri hatt omgangssyken, og nå vet jeg ikke om det er en bra ting eller ei Vil også ha flat mage igjen, he he! Hoi, aldri omgangssjuke?? Det gikk vel bortimot 10 år uten at jeg og hadde den, men så fort det kom unger i hus var den magien borte hehe. Nei, det er ikke å anbefale. Det eneste positive med den (bortsett fra midlertidig flat mage) er at det går fort over. Det er en type fort-og-heftig-syke. Men kjære vene, så slapp man blir. Det er nesten det verste av alt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Jeg er ikke enig i "fort over". Jo, for oss voksne kanskje, men ikke for ungene her i gården. Her ligger de glatt en uke hver :S Nå er minsta i gang med døgn nummer 6, og største har akkurat startet, så vi er vel ikke ferdige på noen dager enda. Mor vil mest av alt gråte... Anonym poster: 0694c9f12e75c23b8b1744e9e4395527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå