Gå til innhold

taus og sur mann, så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av småsur og taus samboer. I kveld tenkte jeg å sjekke om han kan ta initiativ til en hverdagssamtale, men de siste 2 1/2 timene har vi begge sagt nesten ingenting.

Han har ligget på sofaen i 2 1/2 time og surfet på telefonen, nå har han lagt seg og fortsatt surfingen der. Jeg har vasket 4 maskiner med klær,brettet og lagt på plass. Ryddet i papirer og tatt ut av oppvaskmaskinen.

Hans jobb er i hans øyne så mye viktigere enn min, jeg må jo bare forstå hvor mye mer krevende det er å drive et firma, så.han er så sliten. Men det er jo det han selv vil, han vil ikke være vanlig ansatt. Jeg jobber 100% og tjener appåtil mye mer enn han. Men min jobb skal ikke prioriteres, jeg skal alltid hente i barnehagen tilfelle han må jobbe litt ekstra.

En utblåsning herfra!!!! Hvordan ble jeg så underdanig?!

Anonym poster: c61eb9b66d9af7a90214555e1bd96e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånn stemning her i huset også.

Men det er jeg som surfer på tlf. Han har kjeftet og smelt og kalt meg de verste ting i dag. Alt pga bagateller...

Og jeg finner meg i det her. Er så lei av humørsvingningene hans. Er jo så uforutsigbar at det er nifst. Kjeftet og ropt foran ungene og kalt meg dum i hodet og drittkjerring og det som verre er..

Anonym poster: 089a997939d7bf0e849f1901e4b0a2e0

Skrevet

Hi,

Klem til seg, du har det verre enn meg, min sier ikke sånne ting og på den måten.

Livet er ikke enkelt, ikke bare å gå sin vei når man har barn sammen, bundet sammen for resten av livet.......

Anonym poster: c61eb9b66d9af7a90214555e1bd96e4c

Skrevet

Å, merker jeg blir irritert på mannen din.

Min er klin lik. Driver og eget firma. Antagelig fordi han ikke hadde fikset å være ansatt.

Og finnes det noe mer turn off enn menn som glaner ned i en fuckings telefon store deler av sin våkne fritid?

Blæh!

Anonym poster: c97362aded21e09ff5d07a0b9381d980

Skrevet

Uff! Har dere noen forklaring for hvorfor dere har det sånn? Hva er det som gjør en mann sur og ustabil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...