Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Bare lurer, her er det heldigvis rolig, selv om huset er bygd på gaaaammel grunn
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg tror at jeg gjør det for jeg oppdager stadig vekk rot jeg ikke vil vedkjenne meg å ha kreert, at noen spiser opp gotteriet, vinflasker tømmes på mystisk vis og vekkeklokken skrur seg av på magisk vis.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Ja her er det nytt men mye som farer gjennom her i perioder. Ungene opplever det som ubehagelig, jeg får det knapt med meg mens mannen som bodde her før, opplevde det sterkt. Trenger ikke ha noe med selve huset å gjøre...kan være grunnen det er bygd på. Anonym poster: fbde9eadbbf2efb8f97b60788425aa07
Gjest Pølsevev! Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg tror at jeg gjør det for jeg oppdager stadig vekk rot jeg ikke vil vedkjenne meg å ha kreert, at noen spiser opp gotteriet, vinflasker tømmes på mystisk vis og vekkeklokken skrur seg av på magisk vis. Haha, herlig Da vet jeg hvem jeg kan skylde på her også, takk for tipset!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg tror at jeg gjør det for jeg oppdager stadig vekk rot jeg ikke vil vedkjenne meg å ha kreert, at noen spiser opp gotteriet, vinflasker tømmes på mystisk vis og vekkeklokken skrur seg av på magisk vis. Haha, herlig Da vet jeg hvem jeg kan skylde på her også, takk for tipset! Tror forresten også at det er noen som tukler med badevekten. Hrmpft!
Gjest Pølsevev! Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Tror forresten også at det er noen som tukler med badevekten. Hrmpft! Aha, da kan jeg med sikkerhet si at det spøker her også!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Ja. Jeg gjør det. Bor i et gammelt hus som har vært i min familie i generasjoner, vi er derfor ganske sikre på at det er en eller flere av mine slektninger som er hos oss. Jeg har opplevd lite selv, men har opplevd et par konkrete ting i forbindelse med spesielle hendelser i livet mitt som jeg er ganske sikker på at er min mormor som døde for snart 20 r siden. Mannen min har derimot opplevd en god del ting som ikke har vært like hyggelige. Ingen som gjør ham noe fysisk, men han har blitt skremt ganske mange ganger. Vi har også dyr som reagerer på ting her. Anonym poster: b40abb8f263bf9df7d3174fe1648f8cf
attpåklatt 75 Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 jepp,, her er det folk oppe i andre etasje de helgene unga er hos far sin.. det tråkkes rundt... når unga er her, så aner je itte om det er de som tråkker der, men når huset er tomt, så tenker je mer over det.. men det er værre på hytta, der hører vi noen hoster, en lighter som tennes og hvis vi henger noe på en knagg i gangen, så faller det ned en liten stund etterpå (lang knagg, men sånn kule på enden, så burde egentlig itte være mulig at poser hopper av igjen) (mor mi døde på hytta, så tenker at det kanskje er henne)
attpåklatt 75 Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 har bodd i huset vårt i 15 år, så siden "spøkelset vårt" ikke gjør noe anna enn å tråkke litt rundt, så går det bra (kaller "henne" tassmus ) hvis det er mamma som er på hytta, så veit vi jo at hu itte er farlig.. bare litt røyksjuk.. (hadde store lungeproblemer pga røyken) men skvetter jo litt med en gang...
Gjest Mentha Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Tror det er noen rundt husene her ja. Men verst var det i et hus jeg overnattet i for mange år siden, da smalt plutselig døra igjen rett bak meg da jeg skulle legge meg i senga. Tidligere på kvelden så jeg silhuetten av en mann i vindusglugga på badet (vinduet var i bakkenivå, det var en kjellerleilighet, så det skulle godt gjøres at man så toppen av noen i det vinduet). Sov ikke mye den natten for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå