Gå til innhold

Erfaringer med epilator noen?


Sjokoladebanan

Anbefalte innlegg

Er så lei denne barberingen, og voksing blir bare gris. Tenkte kanskje jeg skulle få meg en epilator, men fungerer de bra? Vet jo at det ikke er spesielt behagelig, men det skal jeg nok overleve.

 

Kom gjerne med erfaringer både positive og negative og gjerne tips til ulike typer dere mener er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det litt kjedelig fordi hårene må få en viss lengde før den tar tak. Jeg må fjerne hårene med en gang de kommer over overflaten ellers syns jeg det blir stikkete, så da bruker jeg for det meste høvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei denne barberingen, og voksing blir bare gris. Tenkte kanskje jeg skulle få meg en epilator, men fungerer de bra? Vet jo at det ikke er spesielt behagelig, men det skal jeg nok overleve.

 

Kom gjerne med erfaringer både positive og negative og gjerne tips til ulike typer dere mener er bra :)

 

Helt fantastisk.

 

Får naturlig resultat, altså noen småfjon blir igjen - men synes ikke om helt ørken heller - da blir jo overgangen til annen hud litt rar.

 

Bruker bare på legger forsåvidt- og ja det er vondt. Overlever fint. Værst de første sekundene, så bedøves man litt faktisk.

 

Fordelen er jo at det som vokser ut ikke er skjegg, men naturlig og myk hårvekst, det tar lang tid å få alt til å vokse ut igjen og huden blir ikke ødelagt slik den gjør med høvel og kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kraftig hårvekst... fjerner alt av hår, veldig glatt etterpå, MEN jeg blir så blemmete (ser ut som jeg har falt i brennesle, blemmer over blemmer).. hår brukt det jevnlig i snart ett år, men har fortsatt like store røtter :( men skal f*** ikke gi meg, en dag må det vel hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en som jeg brukte før jeg skulle på ferie i sommer. Resultatet ble kjempebra og jeg likte veldig godt å slippe å barbere på lang tid, slippe stubb og røde prikker osv. Har veldig mørkt og kraftig hår, rikelig med hår på alle uønskede steder.

Problemer med epilatoren var bare at det tok uendelig lang tid å få det gjort. Hadde sett for meg at det bare var å valse over og borte var de, neida....måtte gå over det samme området igjen og igjen og igjen og igjen før det ble glatt.

Litt vondt er det jo, men det var mest i starten. Etterhvert blir man vant til det.

 

Anonym poster: dd1e10aaa9bed5929ca58c03f120a5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...