Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror jeg er på tur til eller allerede er utbrent. Jeg er jo ikke fysisk syk på noen måte, det eneste jeg sliter med er at jeg er trøtt (i hode ikke i kroppen), kvalme, sliten, hodepine, energiløs, sliter med å få sove og nå i det siste så gråter jeg plutselig det kan være på jobb, barnas aktiviteter, butikken eller i sofaen. Jeg har ingen kontroll, bare kjenner at tårene presser på. Har prøvd å ta noen feriedager for å komme ovenpå igjen, har prøvd å skjerpe meg, spise sunt, drikke redbull mm og ingenting fungerer. Jeg har det noen vil kalle en krevende livssituasjon, men mange andre har klart et sånt liv helt fint og jeg har klart det i over to år helt greit Jeg har tenkt lenge over at jeg må gå til legen for å få hjelp, men jeg er så redd for at legen ikke skal tro på meg. Hva kan legen hjelpe meg med sånn helt egentlig? Tenk om legen tror jeg bare er ute etter noen ekstra fridager, hva gjør jeg da? Anonym poster: a69548a94d516b9240f3d2dde8d15097
2små og en blå Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Vi er flere i samme båt ser det ut som... Bare vær ærlig. Fortell hvordan du har det Og lykke til
Gjest Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Har du en dyktig lege, så skjønner han eller hun at du er utbrent eller utreder deg for annet som likner det du skriver. Ha du sjekket deg for lavt stoffskifte feks?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Hvis legen din ikke tar deg seriøst og tror på deg så bytt lege. Det hjalp meg da jeg trengte hjelp. Anonym poster: 9eda354d7b45f05e7cb3a5fe6d866615
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Har ikke sjekket noe ang dette enda.. Kan fint gå til legen med et fysisk symptom, men når det er noe vagt, udefinerbart så er jeg ikke så tøff... Må ta mot til meg å ringe over helga og kommer sikkert til å skrive masse sånne tråder frem til da... Tenk om hvis atte ... Anonym poster: a8748cc935ea2b6f6018d41eea7cb26b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Ring lege. Du trenger jo ikke stille din egen diagnose og si du er utbrent, men fortell hvordan du har det og at du er bekymret for at noe er galt. Legen vil begynne med å ta en haug med blodprøver, det er faktisk ganske mange ting som kan gi slike symptomer, f.eks lavt stoffskifte, jernmangel, D-vitaminmangel, mangel på B12 vitamin osv. Finner ikke legen noe fysisk galt med deg er det naturlig å begynne lete etter andre faktorer, psyken, flink-pike-syndrom, utbrent osv. En dyktig lege tar deg absolutt på alvor selv om symptomene er diffuse.. Anonym poster: 29c977228eb7ccd40efe21028eefbd26
Mikkemafian Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Jeg ville heller ikke sagt noe om hva du tror du feiler.. Leger liker å finne ut sånt selv, Bare beskriv symptomene, og så kan han sette diagnosen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå