Gå til innhold

spiser dere grønnsaker til ribba?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva evt, og hvordan tilbereder dere det?

 

Anonym poster: e75f28543a15ad0273bed6a275938522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi ;)

 

Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål.

 

Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt.

 

Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f

Skrevet

Og surkål, men den holder jeg meg unna :-)

Skrevet

Jupp,har ikke det på julaften,men i løpa jula eller før. Gulrøtter,Blomkål og Rosenkål

Skrevet

Rosenkål, rødkål og surkål

Skrevet

gulrot, rosenkål og surkål (evt rødkål)

 

Anonym poster: a04d348d21e05fc1ae6d817623d0f646

Skrevet

Kålrabistappe

 

Det har vi til pinnekjøttet vi..

 

Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f

Skrevet

Surkål og ertestuing.

Skrevet

Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi ;)

 

Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål.

 

Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt.

 

Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f

 

signere denne, men vi har og surkål :)

Skrevet

Jada, dampa gulrøtter og rosenkål og selvfølgelig surkål.

Skrevet

Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi ;)

 

Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål.

 

Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt.

 

Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f

 

signere denne, men vi har og surkål :)

 

Vi har faktisk surkål vi også, men det er en ferdigpakke fra butikken som varmes i microen. Jeg liker det ikke og regner det ikke med ;)

Rødkålen er hjemmelaget.

 

Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f

Skrevet

jeg er megakresen, men de andre spiser gulrøtter, rosenkål, surkål og rødkål.

Skrevet

Rosenkål, surkål, svisker og aprikoser. De to sistnevtne legger vi i siste halvtimen av stekinga. Gleder meg til julaften.

 

Skrevet

Gulrøtter, blomkål, brokkoli og rosenkål. Kokes i lettsaltet vann med meirismør. I tillegg har vi parisersurkål og svisker.

Gjest Pølsevev!
Skrevet
Rosenkål, surkål, svisker og aprikoser. De to sistnevtne legger vi i siste halvtimen av stekinga. Gleder meg til julaften.

 

Vi har akkurat det samme. Nå fikk jeg lyst på ribbe :)

Skrevet

Når dere koker i lettsaltet vann med meierismør... hvor mye salt og hvor mye smør??.. sorry, jeg er helt grønn og skal ha julaften her i år ;-)

 

HI

 

Anonym poster: 980d88071fa37d3b2337828020d5bec8

Skrevet

dytt:-)

 

Anonym poster: 980d88071fa37d3b2337828020d5bec8

Skrevet

Vi har snittebønnestuing,gulrøtter og rosenkål.

Og såklart waldorfsalat som tilbehør :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...