Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Hva evt, og hvordan tilbereder dere det? Anonym poster: e75f28543a15ad0273bed6a275938522
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål. Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt. Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f
Ullsokken Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Og surkål, men den holder jeg meg unna :-)
Februargullet2013 Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jupp,har ikke det på julaften,men i løpa jula eller før. Gulrøtter,Blomkål og Rosenkål
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 gulrot, rosenkål og surkål (evt rødkål) Anonym poster: a04d348d21e05fc1ae6d817623d0f646
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Kålrabistappe Det har vi til pinnekjøttet vi.. Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f
holahopp Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål. Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt. Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f signere denne, men vi har og surkål
Himmel og hav Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Jada, dampa gulrøtter og rosenkål og selvfølgelig surkål.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Selvfølgelig, spiser grønnsaker hver eneste dag året gjennom vi Til ribba er det gulrøtter, brokkoli og rosenkål i tillegg til rødkål. Grønnsakene koker vi knapt møre i vann tilsatt meierismør og salt. Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f signere denne, men vi har og surkål Vi har faktisk surkål vi også, men det er en ferdigpakke fra butikken som varmes i microen. Jeg liker det ikke og regner det ikke med Rødkålen er hjemmelaget. Anonym poster: e608a2a41b89c8219638cbd4cb54173f
stch85 Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 jeg er megakresen, men de andre spiser gulrøtter, rosenkål, surkål og rødkål.
Anne-B. Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Rosenkål, surkål, svisker og aprikoser. De to sistnevtne legger vi i siste halvtimen av stekinga. Gleder meg til julaften.
Alle gode ting er tre:) Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 Gulrøtter, blomkål, brokkoli og rosenkål. Kokes i lettsaltet vann med meirismør. I tillegg har vi parisersurkål og svisker.
Gjest Pølsevev! Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Rosenkål, surkål, svisker og aprikoser. De to sistnevtne legger vi i siste halvtimen av stekinga. Gleder meg til julaften. Vi har akkurat det samme. Nå fikk jeg lyst på ribbe
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 Når dere koker i lettsaltet vann med meierismør... hvor mye salt og hvor mye smør??.. sorry, jeg er helt grønn og skal ha julaften her i år ;-) HI Anonym poster: 980d88071fa37d3b2337828020d5bec8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 dytt:-) Anonym poster: 980d88071fa37d3b2337828020d5bec8
skyblue Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 Vi har snittebønnestuing,gulrøtter og rosenkål. Og såklart waldorfsalat som tilbehør )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå