Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 tenkte dere på at jorda er overbefolka når dere planla nr 3 eller 4? Og tatt i betraktning at en nordmann bruker MYEmer ressurser enn en afrikaner er det miljømessig bedre med fire eller syv nye afrikanere kontra en ekstra nordmann... Anonym poster: e345d3dbc2221953fbe063d319a7ed21
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Nei, det tenkte jeg ikke på.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Hehe, nei. Men har du tenkt på at om vi ikke opprettholder fødselstallene med et snitt på ca 2 barn pr familie vil det når du blir gammel ikke være nok skattebetalende arbeidsføre i landet til å betale for din pensjonstilværelse? Siden det er noen som velger å få bare ett eller ingen barn må jo noen av oss få fire for å holde fødseltallet oppe. Anonym poster: efcadc19da8c2f9c0a590e03a2095212
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Haha Anonym poster: ad276a218e3a39defdc71ed34f362d46
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 He he.... nei det tenkte jeg faktisk ikke på. :-) Her kommer 4. mann når som helst, så vi er jo noen skikkelige miljøsvin ;-) Vel, vi får heller prøve og redde verden på en annen måte. Vi prøver så godt vi kan og oppdra de til og bli gode borgere, så kanskje det går bra med verden likevel. Men vi er nå med på og opprettholde den norske befolkningen da. Anonym poster: 7e71e09655f631968d87fc1ee1627371
Februargullet2013 Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 hehe:) hva har du med det og gjøre egentlig? folk må jo få så mange barn de ønsker
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Kan ikke påstå at det var i mine tanker nei...
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Ja vi tenkte på det! Men sistemann var et uhell og man er jo egoist og vil ha og vil ha... Nå får vi slite det med helsa og ha diger bil og store utgifter og ingen sjans til å komme oss på billig ferietur på mange år ennå. Riset bak speilet det! Alle barna er Miljøagenter, bare for å gjøre opp en del av miljøgjelden
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Det er jo det som er problemet at folk får så mange barn de vil uten tanke på at jorda har begrensede ressurser i år tror jeg det var i midten av september at vi hadde brukt opp et års ressurser. Vi har ingen indikasjoner på at det blir for få mennesker i verden. Viss du er redd for din alderdom så er det jo bare å slippe inn litt flere invandrere da... Det er bare litt spennende å se om det i det hele tatt har vært i tankene... Anonym poster: e345d3dbc2221953fbe063d319a7ed21
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Jo visst tenkte vi på det. Vi bare ville være litt badass... Anonym poster: fc9ff306859d594c71dca8d84176d0be
GlemMegEi Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 Hehe..nei,vi er nok miljøsvin vi også;-)
Beklager - Dysleksi Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Mener du at det er bedre at folk i den 3.verden som har vanskelig for å ta vare på barna sine. Som ofte adopterer bort barna, eller de sulter. Og de ofte får barn fordi de ikke har prevansjon og kan kontrolere hvor mange barn de får. At det er bedre at de får mange barn. Enn at en Norsk familie, som kan sørge veldig godt for sine barn får mange barn. Verden er overbefolket ja. men er det noe land som har rom for flere borgere så er det Norge.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 I denne sammenhengen tenkte jeg utelukkende i miljø-perspektiv, så ja det er bedre at det blir født et barn i afrika enn i norge. Men en stor forskjell som du nettopp påpeker er at i norge kan vi velge hvor mange barn vi vil ha, det er umulig i veldig mange andre land. Du sier norge har rom for flere borgere.... så slipp dem inn da vel, det er jo køer av høyt kvalifiserte folk som vil komme hit... Anonym poster: e345d3dbc2221953fbe063d319a7ed21
Beklager - Dysleksi Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 I denne sammenhengen tenkte jeg utelukkende i miljø-perspektiv, så ja det er bedre at det blir født et barn i afrika enn i norge. Men en stor forskjell som du nettopp påpeker er at i norge kan vi velge hvor mange barn vi vil ha, det er umulig i veldig mange andre land. Du sier norge har rom for flere borgere.... så slipp dem inn da vel, det er jo køer av høyt kvalifiserte folk som vil komme hit... Anonym poster: e345d3dbc2221953fbe063d319a7ed21 Skal jeg slippe dem inn?? Bare å slippe dem inn for meg. Eneste grunnen til at vi blir flere mennesker i Norge er grunnet innvandring. Nordmenn får kun 1,86 barn, så vi kommer til å utrydde oss selv om det fortsetter sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå