Gå til innhold

NEI! Jeg sprakk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 3 kilo og det synes veldig godt, tro det eller ei. Jeg er ikke så høy så derfor synes det godt.

Nå i kveld sprakk jeg skikkelig! Jeg har spist rndt 100 g. Sjokolade og potetgull! ÆSJ! Skal småløpe de tre km til bhg med vogna i morgen for å få av litt :P

Anonym poster: 42474033c7618805afcb3b329936df9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rett innstilling i alle fall :D Ikke gi opp fordi du falt av! Fortsett nå, slutt å spis og vær klar over at det er menneskelig å feile. Lykke til :)

Skrevet

Vet du hva? 100g er ikke så mye.

Mange som sprekker klarer ikke å stoppe og ender opp med å spise en hel 300g pose potetgull og stor sjokolade.

Jeg har nå gått ned 14 kg og har funnet ut at små sprekker inni mellom forhindrer de store. Spiser litt hver annen lørdag.

Stå på dette skal du klare ;-)

Anonym poster: 4d00eb5b746bee37b6094164e067db88

Skrevet

Takk :) har lagt vekk det lille som er igjen av sjokoladen nå :P jeg er nødt til å gå til bhg hver dag og det hjelper litt. Har helt stillesittende jobb også så jeg kan ikke drive å spise snop. E en grunn til at jeg spiser fisk til lunsj hver dag :P

Anonym poster: 42474033c7618805afcb3b329936df9e

Skrevet

ikke se på det som en sprekk men en liten omvei til målet ditt :) Er mye lettere å fokusere slik har jeg funnet ut for da føler man ikke alt er lost hvis du skjønner hva jeg mener.

Men det er kjempebra uansett at du har den instillingen :) Gratulerer :)

Anonym poster: bf7cfb7f0a95281a83b3cdc7c84f79bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...