Gå til innhold

Mannen og datteren skulle komme rett hjem, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg, sur og meget mulig premenstruell (litt tidlig, men dog).

Jeg har vært alene med baby i hele dag, og baby er en kloning med en duracellkanin, så det går i ETT - HELE dagen!

Sitter fremdeles i tøyet jeg stod opp i, for å si det sånn.

Så skal mannen hente eldstedatter på fotballtrening, vet at jeg er sliten som en dupp - tar 5 min å hente, men de kommer jo aldri hjem igjen.

Etter tre kvarter ringer jeg, er jo omtrent livredd for at noe kan ha skjedd - og gjett hvor de er? IKEA!

Lov til å bli bittelitt, bare BITTELITT sur? (Plis si ja, for jeg har allerede gitt mannen inn via telefon. Skal være blid til han kommer hjem igjen).

Anonym poster: eedbfd6a9d7199362b3a0729d42ae6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg også blitt sur!

Anonym poster: 3f33ee4eccfc1f3e6118fad8353144ed

Skrevet

Ja, da hadde jeg blitt litt sur. Det ER lov å si i fra i det minste.

Tanken på alt det som _kan_ha skjedd, den er vond...

Skrevet

Han skulle kanskje kjøpe en overraskelse til deg ... Ha overbærenhet med ham - menn tenker ikke sånn som kvinner. De lever mer etter innfallsmetoden (er min erfaring).

Anonym poster: acc53ac1add1e92cf809db54d86db4e1

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Er det noe å bli sur for? Legg deg, du overreagerer...

Skrevet

TAKK!

Det gjorde sannelig godt med litt medsøsterlighet her, nå! Og at jeg ikke er HELT på villspor!

Ja, hvor mye hadde det kostet å sende en SMS eller tatt en kort tlf bare for å si ifra? Dæggern, der er vi forskjellige altså, noe slikt kunne jeg faktisk ikke ha gjort uten å stresse med at mannen ikke visste hvor vi var.

Takk igjen :)!

HI

Anonym poster: eedbfd6a9d7199362b3a0729d42ae6d4

Skrevet

En sms eller en telefon hadde vært på sin plass ja. Jeg misliker STERKT når mennesker ikke klarer å gi beskjed, og når en forventer de hjem til et tidspunkt :)

Skrevet

En sms kunne du ha fått, ja. Men synes det er fint han vil ha ungen med. Så lenge du ikke er alene med baby hele tiden, ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Du har helt rett i reaksjonen din. Det er ikke greit å ikke gi beskjed om man ikke holder avtaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...