Gå til innhold

Er jeg ei vanskelig ku?

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ettersom jeg spør så gir vel svaret seg selv? Men uansett, her er kasus.

1) jeg sitter og skal melde meg på kurs, og så ser jeg jaggu at JEG er kursholder i en sesjon. Så jeg ringer og får tak i arrangør. OPS, jo jeg skal ha det ja, ingen som spurte nei, kan du være så snill? Jada, jeg er snill. Men da vil jeg ha et stort pent hotellrom alene. Ellers er det billigste rom og må dele på disse kursene for deltagere. Ja, rom skal jeg få, og alt annet. Helt fint.

2) Jeg bruker mellom 10 og 12 timer på å forberede kurs, sender mail til arrangør og spør om hvorda jeg gjør med hand-outs og sånne ting. - Å, kurset er avlyst, ingen som sa det til deg nei. - Nei, men da reiser jeg og deltar på kurs da, for jeg har jo rom og alt i orden sånn. - Jada fint. (de hadde visst i tre uker at det ikke ble kurs)

3) Skal sjekke inn. Hmm? Nei, deg er det ikke booket noe rom til. Sette deg på venteliste? NEI. Jeg drar hjem.

Jeg var villig til å tilgi, og glemme. Jeg hadde forventet rommet mitt, og ett eller annet token på at de var lei seg, blomst, sjokolade, vin.

Så jeg sendte dem en mail med at jeg ikke hadde fått rom, ikke var interessert i å få et annet, ikke møter på kurs i morgen, og lurte på hvem som skal ha regninga for kurset jeg laget.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er altfor lite vanskelig. Send regning på forgjeves forberedelser, samt klag i alle formelle kanaler, og da gjerne til nivået over dem du hadde med å gjøre.

Ku skal jeg ikke uttale meg om.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Sier meg enig med Ziva og Luten. Du finnes ikke vanskelig! Jeg hadde laget et aldri så lite helvete kjenner jeg meg selv rett :/

Skrevet

Å, da hadde jeg blitt forbanna rett og slett. Hadde i hvert fall involvert de udugeliges ledere og hadde også krevd kompensasjon både for forberedelser og for tapt arbeidstid når du var på vei til og fra et kurs du ikke fikk være med på.

Skrevet

Var dette og være vanskelig? Da må jeg være et sant mareritt i lignende situasjoner. Ku? tja vi "kjerringer" har vel noen likheter med kuer i perioder

Skrevet

Jeg synes du skulle vært mye mer vanskelig.

Aller helst sinna som en tyrk.

Skrevet

Alternativt en okse. Okse er bedre enn ku i denne sammenhengen.

Skrevet

Om noen syns du er vanskelig, så bare be dem ringe meg neste gang de vil gjøre noe slikt.

Så skal de heller få en leksjon i vanskelig.

Skrevet

Jeg synes ikke akkurat det var du som var den vanskelige i denne situasjonen! Kjenner pms-djevelen raser i meg, og er nesten glad jeg er syk og svak ;)

Ku er forøvrig en hederbetegnelse, i alle fall her i gården, så det ser jeg ikke på som noe negativt :)

Skrevet

Likevel føler jeg meg fæl? Nå skal det sies at oppdragsgiver for kurs er arbeidsgiver. Jeg er superbruker i fylket i læreplattform, og det var det jeg skulle holde kurs i. Derfor var jeg villig til å glatte over, men når de svikter meg tre ganger på straken, da blir jeg sær.

Men jeg var på kurs i går da, og det var kjempemorsomt. Var mange paralelle sesjoner, så den jeg skulle ha utgikk. Kanskje fordi den var veldig vagt beskrevet fordi ingen hadde tatt seg bryet med å snakke med meg. jaja. neinei. ikke fått svar på mail enda heller.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ikke føl deg fæl, du reagerte ikke spesielt ille synes jeg.

Håper svaret på mailen inneholder en unnskyldning og lovnader om å ordne opp på rettferdig vis!

Skrevet

Mail ankommet. Beklager, men vi kunne ordnet rom (you missed the point) og hvem som skal ha regningen. Så da får jeg da cash igjen i alle fall.

Skrevet

Er de mindre begavede, disse arbeidsgiverne dine? Man kan jo begynne å lure.

Skrevet

De er fylkeskommunale..

Skrevet

De er fylkeskommunale..

Det forklarer det meste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...