Gå til innhold

Kan dette være farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være farlig at ettåringen har suget på en nesedråpe som var åpen?

Så ut som han fikk litt i munnen før jeg fikk tatt den vekk fra han :S

Vi var på besøk hos en vennine,å der fant han tydligvis en nesedråpe som ikke var tom,å tok den selvsagt i munnen :S

 

 

Anonym poster: 9ce46874b0b5c369993317d27e131d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jeg ikke tro, når man drypper/sprayer i nesa renner det jo bakover i hals og svelg.

Skrevet

Helt enig, det går jo ned samme vei, spesielt hvis man drypper/sprayer nesa og det ikke var så tett som man trodde

Skrevet

Nei, det er jo bare saltvann. Men han kan kanskje bli smittet med noe, hvis noen har hatt den i nesa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...