Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 kan det være farlig at ettåringen har suget på en nesedråpe som var åpen? Så ut som han fikk litt i munnen før jeg fikk tatt den vekk fra han :S Vi var på besøk hos en vennine,å der fant han tydligvis en nesedråpe som ikke var tom,å tok den selvsagt i munnen :S Anonym poster: 9ce46874b0b5c369993317d27e131d28
Junimage Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Vil jeg ikke tro, når man drypper/sprayer i nesa renner det jo bakover i hals og svelg.
maxim Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Helt enig, det går jo ned samme vei, spesielt hvis man drypper/sprayer nesa og det ikke var så tett som man trodde
TPK Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Nei, det er jo bare saltvann. Men han kan kanskje bli smittet med noe, hvis noen har hatt den i nesa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå