Junimage Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Fikk veldig dårlig samvittighet for lørdagens utbrudd på min kjære når jeg åpnet bursdaggaven min igår! Han hadde kjøpt ny BIL til meg. så nå skal jeg ikke klage på å måtte kjøre over 20 mil hver helg for å treffe han, og prøve å holde hormonene i sjakk
DaTuMa Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Oioi. For en mann du har :-D gratulerer
Junimage Skrevet 21. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2012 Takk Ja jeg er virkelig heldig
Hønemor :p Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 ...og jeg som håper å kanskje få en iPhone 5 en eller annen gang... Grattis med ny bil
Junimage Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2012 Takk for det Han mente mor og barna må kjøre trygt, og det er jo sant
Junimage Skrevet 22. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2012 En 2009 mod VW Touran, automat og diesel. Veldig uvant å kjøre automat, men venner meg vel til det Stakkar'n kjørte 6 timer på mandagskvelden for å hente bilen, så i helga må vi kjøre 6 nye timer for å hente bilen hans som står igjen på Brandbu.
Gjest Malore Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Å herregud så heldig du er:) De er så fine!! Og dyre!! Må bare si meg enig i at du har verdens beste kjæreste!!
Junimage Skrevet 22. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2012 Ja selv om jeg ikke følte det her jeg stod på lørdag å ordnet til bursdagselskap, og han ikke dukket opp før 1,5 time før gjestene. (Hadde lovet å hjelpe til hele uka) Da var a mor svett, sint og vondt i bekkenet Men skal bite i meg neste gang, i tilfelle han faktisk planlegger noe hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå