Gå til innhold

Jeg MÅ ha verdens beste kjæreste :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk veldig dårlig samvittighet for lørdagens utbrudd på min kjære når jeg åpnet bursdaggaven min igår! Han hadde kjøpt ny BIL til meg. :D så nå skal jeg ikke klage på å måtte kjøre over 20 mil hver helg for å treffe han, og prøve å holde hormonene i sjakk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Ja jeg er virkelig heldig :)

Skrevet

...og jeg som håper å kanskje få en iPhone 5 en eller annen gang... :P Grattis med ny bil :)

Skrevet

Takk for det :) Han mente mor og barna må kjøre trygt, og det er jo sant :)

Skrevet

En 2009 mod VW Touran, automat og diesel. Veldig uvant å kjøre automat, men venner meg vel til det :) Stakkar'n kjørte 6 timer på mandagskvelden for å hente bilen, så i helga må vi kjøre 6 nye timer for å hente bilen hans som står igjen på Brandbu. :)

Skrevet

Å herregud så heldig du er:):) De er så fine!! Og dyre!! Må bare si meg enig i at du har verdens beste kjæreste!! :)

Skrevet

Ja selv om jeg ikke følte det her jeg stod på lørdag å ordnet til bursdagselskap, og han ikke dukket opp før 1,5 time før gjestene. (Hadde lovet å hjelpe til hele uka) Da var a mor svett, sint og vondt i bekkenet :) Men skal bite i meg neste gang, i tilfelle han faktisk planlegger noe hyggelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...