Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Skulle gå ut av bilen og så ikke hvor glatt det var. Vips, så lå jeg der. Da jeg klarte å kravle meg inn ringte jeg til jordmor, og hun sa at det gikk somregel bra!!? Om smertene ikke ga seg innen imorgen kunne jeg ringe tilbake, for å komme på en liten sjekk. Jeg er ganske bekymret, kjenner det godt i kroppen. Burde jeg stole på jordmor, eller skal jeg ta en telefon til? Synes dette er veldig ubehagelig!
ana_fi_hob_ Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Da ville jeg ha tatt en telefon til. Stol på magefølelsen din. :-). Lykke til. Håper alt står bra til med både deg og baby.
Jettanicole Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Jeg ville nok vært såpass urolig at jeg ville dratt til legen å blitt sjekka med en gang....
lyccke Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Jeg ville ikke nølt med å ringe en gang til ! Anbefaler deg å skaffe deg noe som heter Angel Sounds. Du kan kjøpe det billig på ebay. Da kan du bare smøre litt matolje på magen, og høre hjertelyden til den lille uten jordmor :-)
Håper<3 Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Ville ringt føden! Alltid best å være på den sikre siden!
Berta_78 Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Er smertene i kroppen pga fallet, ville jeg ikke tenkt på det. Har du smerter i mage/underliv, bør du oppsøke lege/Svangerskspspoliklinikken med en gang.
Himmel og hav Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Landet du rett på magen? Blødninger? De ligger godt beskyttet inni der, heldigvis, så om du bare landet på skinka og har slått deg litt, så ville jeg stolt på at jordmor vet hva hun snakker om.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Landet du rett på magen? Blødninger? De ligger godt beskyttet inni der, heldigvis, så om du bare landet på skinka og har slått deg litt, så ville jeg stolt på at jordmor vet hva hun snakker om. Jeg havnet på halebeinet, men sliter med bekkenet så klarer så vidt å røre meg nå. Blør ikke, og kjenner ikke noe mistenksomt i magen utenom det vanlige, heldigvis.
Lille♥mitt Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Landet du rett på magen? Blødninger? De ligger godt beskyttet inni der, heldigvis, så om du bare landet på skinka og har slått deg litt, så ville jeg stolt på at jordmor vet hva hun snakker om. Jeg havnet på halebeinet, men sliter med bekkenet så klarer så vidt å røre meg nå. Blør ikke, og kjenner ikke noe mistenksomt i magen utenom det vanlige, heldigvis. Høres ut som det gikk bra. Samme skjedde med meg, landet på rumpa. Ringte føden og de sa om det er normalt med liv der inne så er alt greit. Babyen ligger jo i vann. Om man lander på magen er det større sjanse for at det kan skje noe med babyen, men om du er veldig bekymret kan du jo ringe og si det da
Gjest pizzadilla Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Stakkars!! Har en viljesterk hund som hoppa ned i ei grøft i en bratt bakke i går. ekstremt sølete bakke+ meg i joggesko= gjørme overALT!! måtte dusje håret, vaske vinterklær og joggesko og forlovelsesringen hang ytterst på tuppen da jeg reiste meg... Var nok litt av et syn, men slo meg greit:-S Er og gravid, men jeg tnker at den lille saken er godt beskyttet inni magen. Landet jo "mykt" i forhold til is:-) Ta det med ro og slapp av i sofaen, så går det bra:-)
Spiffie Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Samme skjedde med meg, falt ned trappa og landa på halebeinet da jeg var 14 uker sist graviditet. Veldig veldig veldig vondt lenge, men ingen blødning og alt gikk fint Hadde tatt en tlf hvis jeg var veldig bekymra, men så lenge du ikke har blødninger og mage/underlivssmerter så tipper jeg det går bra med deg og. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå