Jettanicole Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Har tidligere jobbet i matbutikk, konferansesenter og i kaffebar. Men i våres hadde jeg så lyst til å bytte jobb og prøve noe helt annet enn det jeg var vant til, som er ganske varierende jobber. Hadde hørt så mye bra om det å jobbe som Dokument kontroller, så jeg hadde lyst til å prøve det. Tok da kontakt med manpower som hjalp meg videre inn i en ganske stor og bra bedrift. Ble også veldig glad da jeg fikk jobben, som jeg begynte på i august. Til å begynne med virket det utrolig interresant, spennende og lærerikt. Jeg satt også klistret fast og var ganske klar for å lære og prøve noe nytt. Følte jeg likte jobben veldig godt den første måneden. Etterhvert fant jeg ut at jeg var gravid med nr 2, og etterpå så har jeg mistet helt lysten på å dra på jobb og er lite motivert. Så er usikker på om det er på grunn av at jeg har vært mye dårlig, er slapp og trøtt ganske store deler av dagen eller om en vanlig kjedelig kontorjobb rett og slett ikke passer for meg. Så jeg har bestemt meg for at jeg bare får bite tenna sammen og jobbe her frem til permisjonen starter i slutten av april neste år, deretter så kanskje jeg gir dette en ny sjanse, hvor jeg kanskje har litt mer krefter senere, eller så blir jeg nødt til å finne en mer spennende jobb, for jeg synes det rett og slett er drittkjedelig å være på jobb nå........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå